Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikäs juttu tää on?o_O
Siis tää liike on juutalaisvastainen uusnatsismin kannattaja?https://lehti.karkkainen.com/:confused:
Juu, en oo paljoa siitä lukenu, mut se perustaja Juha Kärkkäinen on lestadiolaistaustainen äijä, joka ainakin jossain vaiheessa piti antisemititistä Magneettimedia -lehteä.
Siis tavallaan puhuu asiaakin juutalaispankkiirien ylivallasta, mut en mä niputtaisi kaikkia juutalaisia samaan sarjaan.

Juu, en oo paljoa siitä lukenu, mut se perustaja Juha Kärkkäinen on lestadiolaistaustainen äijä, joka ainakin jossain vaiheessa piti antisemititistä Magneettimedia -lehteä.
Siis tavallaan puhuu asiaakin juutalaispankkiirien ylivallasta, mut en mä niputtaisi kaikkia juutalaisia samaan sarjaan.
lestadiolaistaustainen vai lestadiolainen?
Uusnatsi ja lesta vaan ei jotenkin rimmaa toistensa kanssao_O

r0s
Kannellinen vesisaavi on hieman venyvä käsite. Löytyy aika erikokoisia. Pitääkö pystyä nostamaan (kahvat, koko), tarvitaanko hana?

K-rauta 70 litraa

Sama paikka 200 litraa hanalla

Harjat.com 110 litraa

Nii-i. Se K-rauta onkin ainoa kauppa mitä en tästä tuppukylästä vielä käynyt. Ja muualla ei oo. :LOL:

Ainoa pointti on se että siihen mahtuu pesuvedet kuudelle kerrallaan ja että on se kansi. Muutoin roiskuu shampoot ja saippuat pestessä puhtaan veden joukkoon.

• Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Niitten mainoslehden mukana tuli ainakin kerran (muut oon viskonut oitis, avaamatta pesään) joku ihmejulkaisu mitä erehdyin tylsyyksissäni autossa lukemaan ja sit olin kiukkuinen varmaan kaksi päivää.

Sen verran tutkin, että toimituspuolella oli mukana Kärkkäisen johtohahmoja.
SIis jtn uusnatsi juttua?:eek:
Mulle on joskus tullut jotain Kärkkäisten mainosta, mutta ei koskaan mtn sellasta...

Yhteistyössä