Ellu vastasi asiallisesti Algomalle, mutta sinä ja siskosi käytte kimppuun kuin siat.voisiko noita asioita puida yksityisviestein. ei varmaan kaikkien trollien tarvitse saada lisää lyömä aseita...
Roikkuukohan ne polvissa asti?*vetelee lurppatisseistä*
Ihme itsesääliä taas.Tykkäisin paremmin, jos Echo ja Elena pistäis mulle yv ta.
Toisaalta taasen, jos haluatte moittia mua nän "julkisesti" niin ka i siihenkin aikanaan tottuu
akkela ja pahat siskotEllu vastasi asiallisesti Algomalle, mutta sinä ja siskosi käytte kimppuun kuin siat.
JooRoikkuukohan ne polvissa asti?
No juu, tuon rainan perusteella jää muutkin Tarantinot kattomatta.Niinkun melkein kaikki muutkin saman ohjaajan elokuvat.
Ihme itsesääliä taas.
Älä nyt hermostu.No juu, tuon rainan perusteella jää muutkin Tarantinot kattomatta.
Mä tykkään sen elokuvistaNo juu, tuon rainan perusteella jää muutkin Tarantinot kattomatta.
Jollain lailla päälleliimattua tuo Villin Lännen kuvaus, näyttelijät jne.
älä nyt viitsi takerruit vaan siihen hengityksen huuruamiseen...No juu, tuon rainan perusteella jää muutkin Tarantinot kattomatta.
Et vain ymmärrä fiksua dialogia... ja kaikka juonen käänteitä...No juu, tuon rainan perusteella jää muutkin Tarantinot kattomatta.
Juuri näin. Muutenhan tarantinon leffat on todella realistisiaälä nyt viitsi takerruit vaan siihen hengityksen huuruamiseen...
eikä pidä yhden leffan perusteella tuomita
Riippukiveksille tarvii sitten henkselit.Riipputisseille tarvitsee utarepussit.
onko sulla sellaisetRiippukiveksille tarvii sitten henkselit.
Eionko sulla sellaiset
Kenen kivekset siinä kiikarissa näkyi?
kalamiehen....Kenen kivekset siinä kiikarissa näkyi?