No elokuun vikasta viikosta jos tarkkoja ollaanMiten luulin että se on jo aikaisemmin
Nyt äkkiä yhteys Hollywoodiin ja vaadit korvaukset tästä asiasta!!Mä käräytin tuosta telkussa parhaillaan olevasta, Quentin Tarantinon Likainen 8 -leffasta virheen. Ensin 2 äijää puhui hevostallissa, jossa oli pakkasta, niin että heidän hengityksensä huurtui. Sit toinen kamera kuvas samasta tilanteesta ja hengitys ei huurtunutkaan.
Millähän ne tekee tuon huurteen, tupakalla vai millä.
Ei kai ikuista.Kohta bannis on ikuinen
JooooEi kai ikuista.
Kyll se ilkeä harmaa on joku muu, Algoma olis harmaanakin ihan yhtä itkuinen ja kurja.Meinaa mennä viestit filtteriin, mut koitetaas...siis onko Algoma semmonen että mustana se laittaa itsekriittistä ja itkuista "olen maailman huonoin...", mutta heti kun harmautuu, alkaa tulla ku Anteron Mertarannan selostuskopista "nyt tuo El lu puhuu Päät tömälle, miten Pää tön toimii, takavasemmalta taklaa Elli maar, mutta erä päättyy vastustajan karvaukseen..."
Vai onko se ilkeä har maa joku muu?
No yäk miksikä tuo leffa muuttu...Nyt äkkiä yhteys Hollywoodiin ja vaadit korvaukset tästä asiasta!!
hä?No yäk miksikä tuo leffa muuttu...
Tykkäisin paremmin, jos Echo ja Elena pistäis mulle yv ta.Sen perusteella mitä joskus olen kuullut niin hän olis pelleillyt täällä jo kauan, sanoo välillä olevansa hän itse ja välillä hänen poikansa joka käyttää isänsä nimimerkkiä täällä.
Sinänsä mulle on aivan se ja sama mikä totuus on ja oli kuka oli tuon kaiken takana niin ammattiapua kaipais kyllä ja ehkä sakinhivutustakin.
Niinkun melkein kaikki muutkin saman ohjaajan elokuvat.No yäk miksikä tuo leffa muuttu...
Mikä siinä on yäk?Niinkun melkein kaikki muutkin saman ohjaajan elokuvat.
En halua moittia julkisesti, vastasin Echolle ja noista asioista mitä tohon pistin olen lukenut täältä julkiselta puolelta joskus ihan sun tai sen sun pojan kirjoittamana...Tykkäisin paremmin, jos Echo ja Elena pistäis mulle yv ta.
Toisaalta taasen, jos haluatte moittia mua nän "julkisesti" niin ka i siihenkin aikanaan tottuu
itse valitatte ettei saa kiusata ja sitten kiusaatte kaikkia itse ja haukutte julkisesti. viddu mitä ämmiä,En halua moittia julkisesti, vastasin Echolle ja noista asioista mitä tohon pistin olen lukenut täältä julkiselta puolelta joskus ihan sun tai sen sun pojan kirjoittamana...
*kutittaa jalkapohjista*
voisiko noita asioita puida yksityisviestein. ei varmaan kaikkien trollien tarvitse saada lisää lyömä aseita...En halua moittia julkisesti, vastasin Echolle ja noista asioista mitä tohon pistin olen lukenut täältä julkiselta puolelta joskus ihan sun tai sen sun pojan kirjoittamana...
*vetelee lurppatisseistä**kutittaa jalkapohjista*
*vetelee lurppatisseistä*