vierailija
Heti kun kysyin uskaltaakohan tänne jo tulla tuli tuo kiusaaja heti paikalle.
Heti kun kysyin uskaltaakohan tänne jo tulla tuli tuo kiusaaja heti paikalle.
Siitä vaan arvuuttelemaan.Agela mirja marja meeri .
Ei Hit lerkään ollu välillä "Mä oon siis niiin huono Fűhrer, maailman surkein diktaattori..." Se oli mulkero tasaisesti.
Älä viitsi enääJoko taas..
M
Tuon olin unohtanut. Hänen poika on käyttänyt nikkiä.Sen perusteella mitä joskus olen kuullut niin hän olis pelleillyt täällä jo kauan, sanoo välillä olevansa hän itse ja välillä hänen poikansa joka käyttää isänsä nimimerkkiä täällä.
Sinänsä mulle on aivan se ja sama mikä totuus on ja oli kuka oli tuon kaiken takana niin ammattiapua kaipais kyllä ja ehkä sakinhivutustakin.
Vää vää..Älä viitsi enää
JepHeti kun kysyin uskaltaakohan tänne jo tulla tuli tuo kiusaaja heti paikalle.
Ei Hit lerkään ollu välillä "Mä oon siis niiin huono Fűhrer, maailman surkein diktaattori..." Se oli mulkero tasaisesti.
Kyllä.Eli sillä volinat ja uhriutumiset pois, ja sais alkaa käyttäytyä niin kuin mies.
Ok.Tuon olin unohtanut. Hänen poika on käyttänyt nikkiä.
M
Nonii, en voi enää M kirjainta käyttää. Ollaan sitte ilman.Menen pois kun taas meni pelleilyksi
M
Toinen joka täällä kiusaa kännissä on epek.Eli sillä volinat ja uhriutumiset pois, ja sais alkaa käyttäytyä niin kuin mies.
Älä sekoita pakkaa.Nonii, en voi enää M kirjainta käyttää. Ollaan sitte ilman.
Älä sekoita pakkaa.
M
Niin eli sinä. Lopeta jo tuo vänkytys ja toisena esiintyminen.Jep
M
IltaaPäivää. Ajankohtaista musiikkia: https://youtu.be/b95G3rH2sWE
Maista sinä mansikkaa
Mennyt mies on parempi kappale. LISÄKSI mulla alkoi loma...Tää on parempi
Niin mutta sun linkissä oli teflon brothersMennyt mies on parempi kappale. LISÄKSI mulla alkoi loma...
Aha, en ymmärrä... Oletko sekoittanut jotain maxipepsodentin sekaan perjantain kunniaksi?Niin mutta sun linkissä oli teflon brothers
*hyperfentiloi*