vierailija
Niin sinä trolli olet täällä valitettavastiNyt se on täällä.
Niin sinä trolli olet täällä valitettavastiNyt se on täällä.
JooHarmaat ei enää tiedä keitä he ovat
Meinaa mennä viestit filtteriin, mut koitetaas...siis onko Algoma semmonen että mustana se laittaa itsekriittistä ja itkuista "olen maailman huonoin...", mutta heti kun harmautuu, alkaa tulla ku Anteron Mertarannan selostuskopista "nyt tuo El lu puhuu Päät tömälle, miten Pää tön toimii, takavasemmalta taklaa Elli maar, mutta erä päättyy vastustajan karvaukseen..."
Vai onko se ilkeä har maa joku muu?
Kiitos trolliseni.Joo
Otakko tuoretta kahvia? *ojentaa mukin*
M
Pus pusNiin sinä trolli olet täällä valitettavasti
Mä en ainakaan enää ees välitä..joka tapauksessa täytyy elämän olla kurjaa, jos saa suurimmat kiksit siitä että on pakkomielteisesti huohottamassa aina tiettyjen ihmisten niskassa.Meinaa mennä viestit filtteriin, mut koitetaas...siis onko Algoma semmonen että mustana se laittaa itsekriittistä ja itkuista "olen maailman huonoin...", mutta heti kun harmautuu, alkaa tulla ku Anteron Mertarannan selostuskopista "nyt tuo El lu puhuu Päät tömälle, miten Pää tön toimii, takavasemmalta taklaa Elli maar, mutta erä päättyy vastustajan karvaukseen..."
Et saa. Se on elluskalle.Kiitos trolliseni.
Emmä juo oikeestaan enää nykyään kahviaJoo
M
"nyt tuo El lu puhuu Päät tömälle, miten Pää tön toimii, takavasemmalta taklaa Elli maar, mutta erä päättyy vastustajan karvaukseen..."
No sitte tuo harmaa voi juoda sen.Emmä juo oikeestaan enää nykyään kahvia
Eiku joo, mä ajattelin että se ois joku sun faneistas joka sitä tarjoo...sitten siinä ois ollut mukana kuitenkin jtn rotanmyrkkyäJoo
M
Laita sille siihen joukkoon ulostuslääkettäNo sitte tuo harmaa voi juoda sen.
M
Sillähän valuu pitkin lattioita ilmankin.Laita sille siihen joukkoon ulostuslääkettä
OkEiku joo, mä ajattelin että se ois joku sun faneistas joka sitä tarjoo...sitten siinä ois ollut mukana kuitenkin jtn rotanmyrkkyä
Kyllmää sun kahvia juon sen kupillisen
Laita sille siihen joukkoon ulostuslääkettä
HyíSillähän valuu pitkin lattioita ilmankin.
Meinaa mennä viestit filtteriin, mut koitetaas...siis onko Algoma semmonen että mustana se laittaa itsekriittistä ja itkuista "olen maailman huonoin...", mutta heti kun harmautuu, alkaa tulla ku Anteron Mertarannan selostuskopista "nyt tuo El lu puhuu Päät tömälle, miten Pää tön toimii, takavasemmalta taklaa Elli maar, mutta erä päättyy vastustajan karvaukseen..."
Mut miten voi olla niin eri tyyli? Kun on mustana, alkaa valitus ja volina "voivoivoi mua", mut kun harmautuu niin on häijyläinen.
E//u ei ota trolleilta mitään.Et saa. Se on elluskalle.
Niin, oikea Aqela, eli minä, tietää tuon..Emmä juo oikeestaan enää nykyään kahvia
No trollihan se oliEiku joo, mä ajattelin että se ois joku sun faneistas joka sitä tarjoo...sitten siinä ois ollut mukana kuitenkin jtn rotanmyrkkyä
Kyllmää sun kahvia juon sen kupillisen
Sen perusteella mitä joskus olen kuullut niin hän olis pelleillyt täällä jo kauan, sanoo välillä olevansa hän itse ja välillä hänen poikansa joka käyttää isänsä nimimerkkiä täällä.Mut miten voi olla niin eri tyyli? Kun on mustana, alkaa valitus ja volina "voivoivoi mua", mut kun harmautuu niin on häijyläinen.
Eihän siinä oo mitään järkeä. Ei Hit lerkään ollu välillä "Mä oon siis niiin huono Fűhrer, maailman surkein diktaattori..." Se oli mulkero tasaisesti.
Agela mirja marja meeri .Joo
M
Joko taas..Niin, oikea Aqela, eli minä, tietää tuon..
Eli sillä volinat ja uhriutumiset pois, ja sais alkaa käyttäytyä niin kuin mies.Sen perusteella mitä joskus olen kuullut niin hän olis pelleillyt täällä jo kauan, sanoo välillä olevansa hän itse ja välillä hänen poikansa joka käyttää isänsä nimimerkkiä täällä.
Sinänsä mulle on aivan se ja sama mikä totuus on ja oli kuka oli tuon kaiken takana niin ammattiapua kaipais kyllä ja ehkä sakinhivutustakin.