Että mitäkö?Sääkään et muuten sais mistään ketjusta mun puhuvan semmosta kikkelipaskaa
Että mitäkö?Sääkään et muuten sais mistään ketjusta mun puhuvan semmosta kikkelipaskaa
Mitä sä oikeen höpisetSääkään et muuten sais mistään ketjusta mun puhuvan semmosta kikkelipaskaa
Ei näytä aittavan yritetty on.Ei potki kun laitat rastin ruutuun missä on muista kirjautumiseni vaihtoehto.
Niin...eli et ole..tai siis vaiikkast olisittiii nii tyst nyyyyyyyyyyyyyyyyyEttä mitäkö?
Oo hilijoo kun panin väärinn sen*vajoaa hitaasti maan alle*Mitä sä oikeen höpiset
Rupiatko nä olla väsy?Oo hilijoo kun panin väärinn sen*vajoaa hitaasti maan alle*
Eiku niin joo, siis et huomaa mun puhuvan mtn homoprna missään ketjussa niinkun algomaEttä mitäkö?
En, kattelen samalla sarjaa kun kirjottelen tänneRupiatko nä olla väsy?
Joko olet katsonut godlessin?En, kattelen samalla sarjaa kun kirjottelen tänne
Hyvät yöt!Jahans seuraamme näemmä liittyi sellaista sakkia että minä toivottelen teille kaikille hyvät yöt ja taidan yrittää jotain unen tapaista!
Minä oon kuin veli Sinulle ja Sinä puhut minusta niinkuin olisin kulkukoira.Eiku niin joo, siis et huomaa mun puhuvan mtn homoprna missään ketjussa niinkun algoma
No se lähettämäni kuvan sinun sähköpostiisi. Voi olla, että meni roskapostiin. Katso se kansioJaa niinkun minkä
En pysty, koska sähköposti valittaa, että liitetiedosto on liian suuri.Lerssin kuia vaan lähettelet naisille
En pysty, koska sähköposti valittaa, että liitetiedosto on liian suuri.
Väsyttää eikä jaksa tuota harmaata vatipäätä.Aivan sama kenen, mutta luojan kiitos.
Niin varmaan. Taas yrität esittää minua. Ei mene läpi.Väsyttää eikä jaksa tuota harmaata vatipäätä.
Öäöäöäöäöäöäöäöäöäääääääääääää olen ollut yhteydessä äööööVäsyttää eikä jaksa tuota harmaata vatipäätä.
No ei sun sitä tarvitse juoda.Avasin kossun.