vierailija
Pikaseksi? Ei sovi mulle.
Pikaseksi? Ei sovi mulle.
ei sitä aina jaksa jyystää pitkän kaava mukaan.pikaseksi on oikein kivaaPikaseksi? Ei sovi mulle.
Tuttu tunnePitäsi mennä nukkumaan mutta ei nukuta täytyy siis valvoa
Siitä puhe mistä puute. Enkä ole kyl huomannut P:n puhuvan panemisesta tässä ketjussaWow no mutta mistäs moinen kysymys?
Kade?
Puota hänet sängystä niin eiköhän lakkaaMies kuorsaa niin että kuuluu varmasti naapuriin ja kauemmas...
Mutku yksi orkku ei riitä mulle.ei sitä aina jaksa jyystää pitkän kaava mukaan.pikaseksi on oikein kivaa
No ei todellakaan, hän on herrasmies ja sen kyllä kaikki hänet tuntevat siinä asiassa tietää..Siitä puhe mistä puute. Enkä ole kyl huomannut P:n puhuvan panemisesta tässä ketjussa
Puota hänet sängystä niin eiköhän lakkaa
Nooh, ehkä vähä, mutta en tunnusta. On sitä mullaki laiteltavaa aika-ajoin.Kato, ku rahalla saa.Wow no mutta mistäs moinen kysymys?
Kade?
Olin varma, että tähän pirkkaseksiin liittyi sukkahousuniksi jotenkin, mutta ei näköjään...
Häh? Mitä rahalla tollaseen tyhjänpäiväseen vihjailuun on mtn tekemistä?Nooh, ehkä vähä, mutta en tunnusta. On sitä mullaki laiteltavaa aika-ajoin.Kato, ku rahalla saa.
Etkä missään muussakaan ketjussa.Siitä puhe mistä puute. Enkä ole kyl huomannut P:n puhuvan panemisesta tässä ketjussa
olin itekki vähän pettynyt, olis voinu kuvitella että joutuu ainaski repimään pirkkasukkahousut pois tieltäOlin varma, että tähän pirkkaseksiin liittyi sukkahousuniksi jotenkin, mutta ei näköjään...
Puota hänet sängystä niin eiköhän lakkaa
Kisakuskin paikkaa ei helposti rahallakaan saa, vaikka välillä pääsisikin aika-ajoissa epäonnistumaan.Nooh, ehkä vähä, mutta en tunnusta. On sitä mullaki laiteltavaa aika-ajoin.Kato, ku rahalla saa.
Tunnet näköjän mut aika hyvin.Häh? Mitä rahalla tollaseen tyhjänpäiväseen vihjailuun on mtn tekemistä?
Niin joo paitsi St. Remy
Miks täytyy vääntää joku pirkka-nimitysOlin varma, että tähän pirkkaseksiin liittyi sukkahousuniksi jotenkin, mutta ei näköjään...
No ihan vaan siksi että ole tarkka ota Pirkka!?Miks täytyy vääntää joku pirkka-nimitys
Seksi on seksiä on se sitten vauhdissa suoritettu tai maratoonina vedetty. Mut ei, se ei ole eikä sen kuulu olla pirkkaa
Täystyrmäys tuolle nimitykselle.
En siihen touhuunNo ihan vaan siksi että ole tarkka ota Pirkka!?
Mutta miksi??Hää ei tykkää minusta yhtään enempää kuin minä hänestä.
Ei potki kun laitat rastin ruutuun missä on muista kirjautumiseni vaihtoehto.Tunnet näköjän mut aika hyvin.
Joku aina kiks my kirjautumisen pois