vierailija
Onko E''imaarin kanssa kiima menossa kun et halua ktjuilla?Varatun naisen kanssa?Häpeäisit edes.Niin se on Humppilakin jos turkuun ajelee.
Onko E''imaarin kanssa kiima menossa kun et halua ktjuilla?Varatun naisen kanssa?Häpeäisit edes.Niin se on Humppilakin jos turkuun ajelee.
Oletko sellainen karkkihamstraaja?Meillä on pähkinä-suklaa puikkoja, valkosuklaapuikkoja ja brysselin kinuskikeksi jäätelöä ja tosiaan laatikollinen niitä karkkeja mm.turkinpippureita, pingviinisalmiakkia, ja hedelmäkarkkeja....
Mut en sano mitään jottei kellekkään tuu paha mieli
Mä en syö myöskään paljon ja kun syön niin vaan tiettyjä...Ei ole karkkia kotona, mutta ei haittaa kun en syö vaikka oliskin.
On mennyt kyllä ihan ohi, vois kesän aikana käydä ajelulla siellä. Tulis zekattua sekin paikka. Ei karkkien takia vaan aina välillä tekee mieli vaan lähtee jonnekkin ajeleen, mä en oo siis koko humppilassa ikinä käynyt.On se siellä ostoshelvetin takana lasitornissa. Hyvä ruokapaikka samassa rakennuksessa. tai ainakin on ollut.
prklMeillä on pähkinä-suklaa puikkoja, valkosuklaapuikkoja ja brysselin kinuskikeksi jäätelöä ja tosiaan laatikollinen niitä karkkeja mm.turkinpippureita, pingviinisalmiakkia, ja hedelmäkarkkeja....
Mut en sano mitään jottei kellekkään tuu paha mieli
Hitti, mulla oli tästä joku hauska muunnos, mutta unohin millanenEi ole karkkia kotona, mutta ei haittaa kun en syö vaikka oliskin.
Juu Mieli tekee mut sit kun on ne ostanut niin ei maistukkaan kun ehkä just yksOletko sellainen karkkihamstraaja?
mitä mieltä ootte pirkkaseksistä
Härregyyde sentäänJuu Mieli tekee mut sit kun on ne ostanut niin ei maistukkaan
Sinua ei pidetä yhtään minään.Elly harmittaako kun Elinmälli saa miehiltä kaiken huomion ja koska he pitävät häntä hottina ja sua nottina?
siis se onin tuota srirachaa..Nauti:
mitä mieltä ootte pirkkaseksistä
Härregyyde sentään
Eli pidät nollana minua niinkuin E''UaSinua ei pidetä yhtään minään.
Kuvittelee vaan olevansaOnko tuo mista päätön niin kiivas panomies mitä ketju antaa ymmärtää!
Ei mulla mitään pantavaa eikä paneteltavaa oo, kuhan kysyn vain.
Ole hyvä vaan. Se on hyvää ainetta.siis se onin tuota srirachaa..
ahaa kiitos kalamies
sulla on ihme salakieli eu au´ iiillluuumm auEli pidät nollana minua niinkuin E''Ua
Se on tulista mutta hyvää. siihen jää koukkuun.Ole hyvä vaan. Se on hyvää ainetta.
Wow no mutta mistäs moinen kysymys?Onko tuo mista päätön niin kiivas panomies mitä ketju antaa ymmärtää!
Ei mulla mitään pantavaa eikä paneteltavaa oo, kuhan kysyn vain.