@Tiutiti Mulla on kiinatestejä kaappi pullollaan ja yksi apteekista ostettuna, ihme etten ole sortunut vaikka kaapissa huutavat! mutta pari kertaa ehkä kemiallisen saaneena olen ehkä oppinut ettei vielä kannata testata.
Tosiaan on voinut ovis olla juhannusviikonloppuna ja nyt näyttää vaan suht vahvaa. Tai sit voi olla ovis tulossa vielä.
katso liitettä 7102
Tämmönen viiva mulla oli kun sain digitestin hymynaaman!
Ja seuraavana päivänä, ovis päivänä oli tämmönen
Niinpä! Vähän samannäköisiä ollut mullakin viivat kuin sulla ennen digitestiä.
Testaan vielä huomenna tai tänä iltana mitä testi näyttää.
katso liitettä 7103
Toi testi oli prechecki. Ehkä sit ovis on nyt hollilla ja tosi pahasti myöhässäOviksen aikaan voi tulla haalea viiva raskaustestiin.
Mikä testi kyseessä? Rfsu:n molempiin tulee tosi selviä viivanpaikkoja ja punaisia viivoja ilman että on raskaana ja mun kokemuksen mukaan muutamiin muihin tulee selkeetä viivaa testiajan jälkeen.
Kohta vuosi täynnä,tyttö täyttää kohta 2 ja häntä yritettiin 1,5vuotta. Kierrot on 25-32 päivää,en tiiä lasketaanko tää epäsäännölliseksi. Lääkärissä en oo "uskaltanu" käydä kun tiedän että sanovat heti että laihduta ja tuu sitten takasin...@Minmar83 piti vielä kysyä että onko teillä kauan toiveilua takana? Muistan sut ehkä viimevuodelta? Mut en muista taustoja.
Aika reilusti.. laskureiden mukaan. Vähän lähtenyt käsistä,oon tunnesyöppö. Jotenkin syöminen helpottaa pahaan mieleen ja tulos on tää. Oon niin koukussa sokeriin ja kaikkeen roskaan et vaikee lopettaa vaikka tietää et se ei oo hyväksiMulla itsellä ainakin vaihtelee kierron pituus koska ovulaation ajankohta vaihtelee..
Onko sulla paljon ylipainoa? Täällä ainakin oli rajana bmi 35.
Ihanaa ja onnea! Miten kauan oli yritystä?Tottakai sitä sortui tekemään myös digin ja ihme on tapahtunut!
Tosin silti pelottaa vielä iloita asiasta, pelko polyyppiin kiinnittymisestä jolloin aina menee kesken, tosin en tiedä kuinka nopeasti jos näin olisi. Mutta jos kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin polyypista ei käsittääkseni ole raskaudelle muutoin haittaa. Mies ei vielä tiedä, en halua kertoa puhelimessa joten päivä-pari pitäisi vielä olla hiljaa yritän keksiä miten kertoisin
Yöllä heräsin pariin vihlaisuun sivuilla tai nivusissa kun käänsin kylkeä, mutta on vissiin normaalia
Onko tää oikeesti totta vai olenko unessa?
Pysyn vielä täällä hetken kuitenkin ja tulen myöhemmin kertomaan mikä on tilanne ja kerron sitten myös mitä on tehty erilailla tms
@Mary91 Pikkasen päälle vuosi. Elokuulle on varattuna aika polyypin poistoon koska on sen kokonen että voi haitata kiinnittymistä, mutta jos tämä pysyy mukana niin täytynee perua se aika koska raskauden jatkamista se ei haittaa kuitenkaan. Sen jälkeen olisi alkaneet varsinaiset lapsettomuushoidot. Ikää on 35v.Ihanaa ja onnea! Miten kauan oli yritystä?
Heippa! Hyyyvin pitkästä aikaa kirjoittelen,poistuin kun kävi joka kuukautiset pettymykset ja muiden onnet mielen päälle
Mulla on nyt tilanne se että 3-4.6. r-testi näytti plussaa ja 6.6 ihan nega ja menkat alkoi. Eli siis kemiallinen? Oviksen olisi pitänyt ajoittua juhannuksen tienoille,yleensä oon sen tuntenut niin en ole tikutellut,tuntemusten mukaan sitä ei oo ollut,nyt kp21.Kaapissa sattu olee yks r-testi ja päätin sen jostain syystä tehdä. Siinä näkyy pari viivaa,toinen ei tosin ole vahva mutta sen näkee. En tosin sitä heti katsonut vaan huomasin ne viivat alkuillasta.Voiko r-testi näyttää ovista? Voi olla roskishaamukin,mutta niitä en oo mielestäni juuri saanut mitä katselin aiempia testejä.
Mullakin on alkanut 5/6. päivä menkat joten samoissa mennään.Moi! Mä en oo tänne aiemmin juuri mitään kirjoitellut, kun ei tunnu omalta viestitellä, mutta nyt tammikuusta yrittäneenä on ollut pakko saada vertaistukea!
Mulla osuis mahdollisesti ovis sun kanssa samoihin aikoihin, menkat alkaa aina kuun 5 tai 6päivä. Kierto 30-31pv. Ovista tikutin epäsäännöllisesti enkä bonganut ainakaan selvästi.
En oo uskaltanut vielä mitään r-testejä tehdä! Toivottavasti meillä tärppäis!