No niin mä sen lausuisin...täytyy kattoo miten ne aakkoset lausuuOikeesti? Toi tuli oikein aksentilla. Voin kuvitella jonkun pulisonkipapparaisen vetävän noin, kun pelaa krikettiä.
No niin mä sen lausuisin...täytyy kattoo miten ne aakkoset lausuuOikeesti? Toi tuli oikein aksentilla. Voin kuvitella jonkun pulisonkipapparaisen vetävän noin, kun pelaa krikettiä.
No noista mun kanoista on semmosia tulossakin hyvää vauhtia...Sano worst disaster. Se on tarpeeks lähellä
Ei mulkukka oo tarjonnu draculaa.
Nyt meet ja sotket sellasen mulkukan maahan ja sen jälkeen ostat niitä kaupasta, cittarissakin on!!Ei mulkukka oo tarjonnu draculaa.
Vähän niinkun EchouNonni, mutta kiitos ja hyvät yöt.
Mä makustelen täällä sanaa "-shaiör".... Kuulostaa ihanan aristokraattiselle.
¨worse diarrheaSano worst disaster. Se on tarpeeks lähellä
Ne värikkäät on parhaita, mä vaan en voi syödä niitä koska a) Sitten kun maistan yhtä, syön päättömästi loputkin, oksennan osan ja b) kärsin hirvittävästä sokerien heittelystäMulle iskee turkinpippureihin himo
sit voikin syyttää tyhmää päätään kun kunnolla ahmii ja kitalaki ja kieli on riekaleina
Alkoi pelottamaan niin paljon, joten pakko kai se sit on ostaa viikonlopuksi.Nyt meet ja sotket sellasen mulkukan maahan ja sen jälkeen ostat niitä kaupasta, cittarissakin on!!
Tämä on käsky!*Ojentaa koko vartalonsa mahdollisimman pitkäksi, että näyttää vieläkin pelottavammalta*
ne värilliset on hyviä... onks ne jotain hedelmäturkinpippureita.. enmä muista.Mulle iskee turkinpippureihin himo
sit voikin syyttää tyhmää päätään kun kunnolla ahmii ja kitalaki ja kieli on riekaleina
Ai niin mä unohin, sä olet immortalTavallinen kuolevainen ei saa tukusta ostettua mitään.
ahaaaNe värikkäät on parhaita, mä vaan en voi syödä niitä koska a) Sitten kun maistan yhtä, syön päättömästi loputkin, oksennan osan ja b) kärsin hirvittävästä sokerien heittelystä
Ne värikkäät on parhaita, mä vaan en voi syödä niitä koska a) Sitten kun maistan yhtä, syön päättömästi loputkin, oksennan osan ja b) kärsin hirvittävästä sokerien heittelystä
Mulle kelpaa ne kaikki Mut ehkä ihan hitusen oon perinteisen puolellane värilliset on hyviä... onks ne jotain hedelmäturkinpippureita.. enmä muista.
Sitt se olis: Wööst daiaria¨worse diarrhea
Sä se takerrut joka sanaan kuin pölypalloahaaa
Silti ne ei myy mulle mitään.Ai niin mä unohin, sä olet immortal
Pure niitten kaulojaSilti ne ei myy mulle mitään.
Sä se takerrut joka sanaan kuin pölypallo
no jos levittelee siellä noin reteästi takkia kun puiston paras itsensäpaljastelija niin en ihmettele ettei saa mitään ostettuaPure niitten kauloja
Eivät myy vaikka sulla on toi komee viittakin?
Hetkinen kai sen alla on muutakin kuin pyyhe?
Mulla riippuis ihan siitä mitä ostaisin sieltä...voisin kuvitella, että suolakurkut ja jalapenot ja jotkut mausteet tulis käytettyä ihan varmasti..lihat pahenis, jos sieltä sellasta saa, kalat ei.Mut tukussakaan ei kaikki oo edes halvempaa kun kaupassa vaikka monesti mielletään et pakkaukset on isompia ja halvempia. Mä pääsisin suhteilla asioimaan mut en jaksa kun ei se niin kannattavaksi käy itselle
No joo, noi olis sellasia jos niitä menee paljon, meillä ei kauheesti kulu mitkään säilykkeet, ja kun miettii matkat/bensat niin meidän kohdalla tulee halvemmaks asioida normaalikaupassaMulla riippuis ihan siitä mitä ostaisin sieltä...voisin kuvitella, että suolakurkut ja jalapenot ja jotkut mausteet tulis käytettyä ihan varmasti..lihat pahenis, jos sieltä sellasta saa, kalat ei.