Eikun nyt on kesä ohi ja syksy saapunutHirmu synkäksi veti. Alkaakohan ukkostaa? Päätäkin juilii.
Eikun nyt on kesä ohi ja syksy saapunutHirmu synkäksi veti. Alkaakohan ukkostaa? Päätäkin juilii.
Oon saanut.Onko muilla ollut onnea ja saanut tänä vuonna makeita vesimeloneja?.
eli olet homo. ei naisia imetäAi sielläkin?Minä taas istuin äsken miehen naamalle ja käskin imemään.
Ei naisia imetä. olet ilmeisesti siis ho..moAi sielläkin?Minä taas istuin äsken miehen naamalle ja käskin imemään.
Kyyyllä naista voi imeäEi naisia imetä. olet ilmeisesti siis ho..mo
No ei oikein ei se kivalta tunnu.Kyyyllä naista voi imeä
Onko tämä aake?No ei oikein ei se kivalta tunnu.
Niin voi,klitorista voi imeä.Kyyyllä naista voi imeä
ja niin sopivasti pääsit ketjun seksuaaliterapiasession keskelle.Päivää. Kaatopaikkakeikka tuli heitettyä. On ne lokit valtavia, sellaisia varsan kokoisia.
Mitä mieltä olet,voiko naista imeä?Päivää. Kaatopaikkakeikka tuli heitettyä. On ne lokit valtavia, sellaisia varsan kokoisia.
Palstan opetuksien perusteella olen jo valmistunut alemman tason seksuaaliterapeutiksi.ja niin sopivasti pääsit ketjun seksuaaliterapiasession keskelle.
Onnittelut.
http://vintti.yle.fi/ohjelmat.yle.fi/dokumenttiprojekti/ohjelmisto/darwinin_painajainen.htmlPalstan opetuksien perusteella olen jo valmistunut alemman tason seksuaaliterapeutiksi.
Ei voi. jos imet olet ä-ä-liöMitä mieltä olet,voiko naista imeä?
Toki voi hellästi imaista, jos nainen siitä tykkää.Mitä mieltä olet,voiko naista imeä?
Ajatella, näin lyhyessä ajassa..tiedä minkälainen seksiterapeutti sinusta vielä kasvaa!Palstan opetuksien perusteella olen jo valmistunut alemman tason seksuaaliterapeutiksi.
En, tietenkään, avaa sun linkkejä, mutta olet siis sitä mieltä että Kalamies on Darwinin painajainen?
Eli naista voi imeä.Toki voi hellästi imaista, jos nainen siitä tykkää.
Pääsen vielä joskus korkeimmalle tasolle, kun tarpeeksi kauan palstailen.Ajatella, näin lyhyessä ajassa..tiedä minkälainen seksiterapeutti sinusta vielä kasvaa!
KylläEli naista voi imeä.
Ei voi.Eli naista voi imeä.
Susta tehdään vielä tiedemiesten keskuudessa sarjakuvia ja eroottisia novelleja ja kappaleita!!Pääsen vielä joskus korkeimmalle tasolle, kun tarpeeksi kauan palstailen.
Ei voi. tuo on joku miesten harha. jos ku´lli-a imetään niin silloin imetään myös naista.Kyllä
Kyllä voi.Klitorista voi imeä. Joko olet mies etkä ole klitorista imenyt tai olet nainen jonka klitorista ei ole imetty.Ei voi.