vierailija
Whats up
Mun numero on muuttunut. Laitan sen sulle faceen.
Whats up
Aurinkoista ja kaikin puolin leppoisaa huomenta kaikille!
(Paitsi niille jotka alapeukuttelee ihan asiallisia ystävällisiä kysymyksiä
niille ihan vaan huomenta!)
Yhdyn teihin.Joo, tähän yhdyn
OkWhats up
Mun numero on muuttunut. Laitan sen sulle faceen.
Hö, onpas ne tosikolla päällä nytPäivää
Uusi nikki sai porttikiellon. En voi vastata privaan.
Millä nimellä nyt kirjotat vai oletko harmaa vierailija?Päivää
Mangustit on ihania, telkkarista tuli joskus sarja missä seurattiin mangusti yhteisön eloa ja voi vietävä millasia vekkuleita ne on Kattelin joka jakson
Yllätyys.. Mitä sinä oikein sitten odotitPäivää
No ei vaan toimivat sääntöjen mukaan. Vai olisiko sinusta teillä joillain tietyillä oltava joku etuoikeus tehdä mitä vaan, saada kiertää bannia..Hö, onpas ne tosikolla päällä nyt
pääsee toki, banskun kiertäminen on helppoa ku heinäntekoEikö muka pääse uudella nikillä jos vaihtaa ip-osoitteen?
Tosin mulla ei oo kyllä hajuakaan, miten se tällä uudella windowsilla suoritettaisiin.
Miks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.Eikö muka pääse uudella nikillä jos vaihtaa ip-osoitteen?
Tosin mulla ei oo kyllä hajuakaan, miten se tällä uudella windowsilla suoritettaisiin.
Ootko sääkin sellaisen saanut joskus?pääsee toki, banskun kiertäminen on helppoa ku heinänteko
Kovasti sinä nyt siellä rähiset.Olisitkohan samaa mieltä,jos kyse olisi E**istä?Miks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.
Heinänteosta tosiaan et tiennyt edes haasion vertaa - seipäiden tapeista puhumattakaanpääsee toki, banskun kiertäminen on helppoa ku heinänteko
Miks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.
Aqelaa vastaanko olet noin paljon?Miks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.
Aqelaa vastaanko olet noin paljon?
Halusin viestittää privasti.Yllätyys.. Mitä sinä oikein sitten odotit
se oli joku muu joka ei tienny heinähommistaHeinänteosta tosiaan et tiennyt edes haasion vertaa - seipäiden tapeista puhumattakaan
Ylläpito on toiminut väärin aikaisemmin niin en ole minäkään mukava. En tarkoita vain itseäni vaan muutamaa muuta palstailijaa.Miks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.