Niin on makeutusaineetkin ja muut lisäaineetSuola on myrkkyvä. Jos et usko nii huuvan Paulan kertomaan kaiken suolasta.
Niin on makeutusaineetkin ja muut lisäaineetSuola on myrkkyvä. Jos et usko nii huuvan Paulan kertomaan kaiken suolasta.
ja p**lu, sekin on makiaa eli siis myrkkyäMakeutusaineet onkin itse perkeleestä .
Jos on epävarma niin paulalta voi aina kysyä tuostakinMakeutusaineet onkin itse perkeleestä .
Niin on makeutusaineetkin ja muut lisäaineet
Älkää nyt viimestä ja ainoa pahetta kieltäkö.Makeutusaineet onkin itse perkeleestä .
Aamen ja ylinpeukku tälle ja munista oli käyttökelposia enää 5 kpl joista keitin 2 ja paistoin voissa 2.Niin on makeutusaineetkin ja muut lisäaineet
AmenJaa, tääl on suuri munakeskustelu!
Ihampari perusasiaa.
Munat paistetaan voissa. Muilla aineilla ei tu paistettuja munia vaan jotain kasvirasvapalleroita. Niih.
Ne paistetaan vaan toiselta puolelta, eli pohjan puolelta. Kun munan särkee niin se asettuu ihan automaattisesti pannulle pohja alaspäin. Jos se olisi tarkoitus paistaa toiselta puolelta niin muna asettuisi pannulle toisin päin!
Keltuaisen kuuluu jäädä sopivan löysäksi, koska jos keltuainen kovettuu niin pohjaa on paistettu ihan liikaa.
Munat keitetään vedessä. Muissa aineissa keittämällä ei tule keitettyjä munia vaan esim. kokiksessa liotettuja palleroita. Koska tarkoitus ei ole tehdä tennispalloja niin keittoajalle on maksimi. Kyöpelin mainitsema 6 min on maksimi koska siinä ajassa keltuainen on täysin kovettunut. Eihän perunoita tai pastaakaan keitetä kuin korkeintaan kypsäksi. Keitä ny kypsää perunaa tai pastaa varmuuden vuoksi vielä kymmenen minuuttia niin ei se siitä parane; ei parane munakaan.
Minulle jos keitätte niin 4 min on oikea vastaus. Yli 6 min on aina väärä vastaus.
Jos meinaa saada tyydyttävän lopputuloksen niin munia pitää osata käsitellä oikein.
Niih.
En kääntänyt, enkä syolannut...Ei saa kääntää eikä suolata, voissa on tarpeeks suolaa.
No se sallittakoon sulle, kuitenkin vain jouluna ja juhlapyhinä ettet tuu pahapäiseksÄlkää nyt viimestä ja ainoa pahetta kieltäkö.
Jalapeno? Chili? Valkosipuli?kaikki mikä maistuu hyvälle on myrkkyä
Munakkaat on sitte jo ihan eri juttu. Tulee liian pitkä ilta jos niitten laitto pitää vielä opettaa.Jalapeno? Chili? Valkosipuli?
kaikki ne ihmiset jotka ovat syöneet, juoneet tai naineet ovat ennemmin tai myöhemmin kuolleet tai kuolevatJalapeno? Chili? Valkosipuli?
Näihän mä yritin haastetta tarjota, mutta ei uskallettu/haluttu vastaanottaa ja nyt joku intopinkunen on siitäKIN onnistunut innostumaan yleisellä puolellaNe paistetaan vaan toiselta puolelta, eli pohjan puolelta.
Mä laitan ne vaan siihen pinnalle, eli vissiin senkin teen aina väärinMunakkaat on sitte jo ihan eri juttu. Tulee liian pitkä ilta jos niitten laitto pitää vielä opettaa.
Hengittäminen on pahin.kaikki ne ihmiset jotka ovat syöneet, juoneet tai naineet ovat ennemmin tai myöhemmin kuolleet tai kuolevat
eli kaikki hyvä on myrkkyä
Mitäs mä sanoin asiasta.Näihän mä yritin haastetta tarjota, mutta ei uskallettu/haluttu vastaanottaa ja nyt joku intopinkunen on siitäKIN onnistunut innostumaan yleisellä puolella
Huomasit ihan ite.Mä laitan ne vaan siihen pinnalle, eli vissiin senkin teen aina väärin
kaikki minkä teet erillä tavalla on väärinMä laitan ne vaan siihen pinnalle, eli vissiin senkin teen aina väärin
Niin?Mitäs mä sanoin asiasta.
Niinkun monesta muustakin.
Mä niin muksuna olisin toivonu et mun isä olis ollut commandoCommando elokuva tulis ihan just sub kanavalta.
jaa huomasin minkä?Huomasit ihan ite.
Mä en omastani, ikinäMä niin muksuna olisin toivonu et mun isä olis ollut commando
Mut ei se ollu