Mitä on pitsan päällä?Päivää
Uusia pottuja, silliä ja voita + jälkiruokana pakastetusta vesimelonista ja banaanista tehty pirtelö
Lisäksi tein illaksi pizzaa ja salaattia, riittävästi vaikka Aksu tulisi syömään
Vihreitä oliiveja, herkkusieniä, jalapenoa, tomaattiviipaleita, tonnikalaa, dulano kinkkusiivua paloteltuna, paprikaa ja mozzarellaaMitä on pitsan päällä?
Kyllä tota söis.Vihreitä oliiveja, herkkusieniä, jalapenoa, tomaattiviipaleita, tonnikalaa, dulano kinkkusiivua paloteltuna, paprikaa ja mozzarellaa
Oikein hyvin sopii keskenäänKyllä tota söis.
Tosin olen sitä mieltä, että merenelävistä tehdään oma pitsa ja lehmäntapaisista oma. Kun tonnikala ja kinkku ei kasva samassa puussa niin ei niit kannata keskenään pitsaankaan laittaa?
Suosittelen lämpimästi*Suosittelee lämpimästi*Tänään vois oikeestaan tehdä pizzaa.
Kaveri toi joskus tänne cocacolaa ja jätti sen pullon tänne lähtiessään, kokeilin juutuubin kikkaa ja kaadoin kaiken pyttyyn ja annoin vaikuttaa hetken, sitten jynssäsin harjalla ja kyll se auttoiOstin tuossa kauppareissulla 2 lyhyttä pulloa oikeaa coca colaa, hyi vttu että on pahaa, maistuu ihan homeiselle ummehtuneelle kellarille tms. Sama vika toisessa vaikka päiväykset ei ole lähelläkään toisiaan. Jäi kyllä juomatta.
Saman voi tehdä pepsille.Kaveri toi joskus tänne cocacolaa ja jätti sen pullon tänne lähtiessään, kokeilin juutuubin kikkaa ja kaadoin kaiken pyttyyn ja annoin vaikuttaa hetken, sitten jynssäsin harjalla ja kyll se auttoi
Joo muttei Pepsi MaxilleSaman voi tehdä pepsille.
Khyl seki joutaa. Kokis ei jouda.Joo muttei Pepsi Maxille
Mä olen käsittänyt, että cokiksessa on joku aines sellanen mikä auttaa pyttyjen putsaamisessa ja sitä ei ole pepsimaxissaKhyl seki joutaa. Kokis ei jouda.
Mä en tiiä. Mutta mun pytty ei tullut puhtaaksi kun kerran kokeilin.Mä olen käsittänyt, että cokiksessa on joku aines sellanen mikä auttaa pyttyjen putsaamisessa ja sitä ei ole pepsimaxissa
Maku tulee colajuomiin yrteistä ja esansseista, Loppu on samaa myrkkyä joka merkillä. Kokaiini on poistettu resepteistä 1900 luvun alkuvuosina.Mä olen käsittänyt, että cokiksessa on joku aines sellanen mikä auttaa pyttyjen putsaamisessa ja sitä ei ole pepsimaxissa
Joo toi kokkeli on kuulema poistettu siitä aikoja sittenMaku tulee colajuomiin yrteistä ja esansseista, Loppu on samaa myrkkyä joka merkillä. Kokaiini on poistettu resepteistä 1900 luvun alkuvuosina.
70-80 luvun colalla huopakattonaula suli olemattomiin muutamassa päivässä.Joo toi kokkeli on kuulema poistettu siitä aikoja sitten
Oottekos muuten nähneet videoita siitä mitä kaikkea cokis voi syövyttää, jos laittaa lasiin sen joukkoon...jopa munan väri muuttuu mustaks siinä
Niin ja mieti sitä jengi vaan juo70-80 luvun colalla huopakattonaula suli olemattomiin muutamassa päivässä.
Joillekin on pepsi maxikin aiheuttanutMitenköhän pahasti tuo kokkelicola on aiheuttanut riippuvuutta kun nykyinenkin aiheuttaa kuulema tosi tehokkaasti.
Onneks muuten Poola ei pääse tänne luennoimaan.
Siis kenellä on tapana liottaa munia kokiksessa?Joo toi kokkeli on kuulema poistettu siitä aikoja sitten
Oottekos muuten nähneet videoita siitä mitä kaikkea cokis voi syövyttää, jos laittaa lasiin sen joukkoon...jopa munan väri muuttuu mustaks siinä
kananmuniaSiis kenellä on tapana liottaa munia kokiksessa?
En enää ihmettele, että sinulla on hankaluuksia paistaa kananmunat oikein.kananmunia
Ei juo enää kun reseptiä muutettiin vähemmän syövyttäväksi, suunnilleen sun syntymän aikoihin.Niin ja mieti sitä jengi vaan juo
*pohtii samalla hakisko pepsi maxiinsa jäitä*