Kappas hieno ajatus heiltä ja ihan mun kunniaksiEi juo enää kun reseptiä muutettiin vähemmän syövyttäväksi, suunnilleen sun syntymän aikoihin.
nimim vaatimattomuus kaunistaa
Kappas hieno ajatus heiltä ja ihan mun kunniaksiEi juo enää kun reseptiä muutettiin vähemmän syövyttäväksi, suunnilleen sun syntymän aikoihin.
Tuo postaus ei olis ansainnut yhtään yläpeukkuaEn enää ihmettele, että sinulla on hankaluuksia paistaa kananmunat oikein.
Kokisliotus ei kuulu yleisiin kananmunan valmistusohjeisiin.
Olen sitä mieltä, että tietosi munista kaipaavat päivitystä.Tuo postaus ei olis ansainnut yhtään yläpeukkua
Mun munat on oikein paistettu
Olen vakaasti samaa mieltä, eihän tuosta touhusta tule muuta kun sanomista.Olen sitä mieltä, että tietosi munista kaipaavat päivitystä.
MiehetOlen vakaasti samaa mieltä, eihän tuosta touhusta tule muuta kun sanomista.
Uskallan epäillä.Miehet
Mä olen ihan varma, että tykkäisitte mun muneista
Hah sainpahan annettua alapiukun!Uskallan epäillä.
Niitä ei haudutella kannen alla ja pannun voitelu voilla, vähällä voilla ja tilanteen mukaan tabascoroiskeita pintaan heti ennenkö vähääkään ehtii kypsyä.Hah sainpahan annettua alapiukun!
Munat kuuluu paistaa näin: Pannu kuumaks, tilkka öljyä, munat pannulle, levy sammuksiin, muna hautumaan muutamaks minuutiks kannen alle (ei ees niin pitkään kun toi hella on hyvä) ja sitten kohti ääntä
Niin mutku mä aattelin, että kypsyy paremmin...se pintapuoli jää mulla sellaseks pehmeen mehukkaaks...ei kuivaks niinkun ennen tuli tehtyäNiitä ei haudutella kannen alla ja pannun voitelu voilla, vähällä voilla ja tilanteen mukaan tabascoroiskeita pintaan heti ennenkö vähääkään ehtii kypsyä.
Hyydytetään yhdeltä puolelta niin että just pysyy kasassa, lopun voi lukea edellisestä viestistä.Heiiiii eiii no mites ne kuuluu oikeaoppisesti paistaa?
Juuu ja noin mä teenkin nykyään, ehken hivenen kypsempi on mun lopputulos kun sulla mutta ajatus on sama ja mtn suolaa en nykyään laita vaan jtn tulista makua tai sitten tomaattia ja sipulia..Hyydytetään yhdeltä puolelta niin että just pysyy kasassa, lopun voi lukea edellisestä viestistä.
Muistan tuon kuvan ja siks sanoinkin, että mulla hiukan kypsempää
Yllätyitkö?Jaahas, nyt oli iltapalana oikein keitettyjä kananmunia ja salaattia.
Jätätkö keitettäessäkin keltuaisen löysäks?Jaahas, nyt oli iltapalana oikein keitettyjä kananmunia ja salaattia.
Liian kauanOikein keitetty kananmuna on 7 minuuttia
Salaatti ruokaisaa, joukossa esim. kalaa tai kanaa
9min pitää keittää että on hyvääOikein keitetty kananmuna on 7 minuuttia
Salaatti ruokaisaa, joukossa esim. kalaa tai kanaa
9min pitää keittää että on hyvää
Muna pitää olla sopivan kiinteä mutta sisältä tulla herkullinen vellioon kuullu puhuttavan että mimmit ei tykkää löysästä munasta