Meidän osat on vaihtuneet, mä olin tänään nimenomaan toi kakkonenNormaalisti näin 2), mutta ei tänään.
katso liitettä 7080
Meidän osat on vaihtuneet, mä olin tänään nimenomaan toi kakkonenNormaalisti näin 2), mutta ei tänään.
katso liitettä 7080
Se on kuule sitten voi voi.Vaikea se on kysyä privana kun käsittääkseni harmaat ei voi viestejä laittaa yksityisesti.
Sopivasti. Miten tästäkin kysymyksestä nyt vedettiin hernettä nenään ei se kysymys ollut edes mitenkään ihmeellinen.Miten paljon sulla on ruokaa kotona?
On outo kysymys.Sopivasti. Miten tästäkin kysymyksestä nyt vedettiin hernettä nenään ei se kysymys ollut edes mitenkään ihmeellinen.
Ei kukaan ole vetänyt yhtään mitään, mutta kuten sanoin niin kysy yv:nä Elenalta hänen lapsistaan. Ei näköjään aio vastata täällä, kuten huomasit?Sopivasti. Miten tästäkin kysymyksestä nyt vedettiin hernettä nenään ei se kysymys ollut edes mitenkään ihmeellinen.
Nostin siitä hirsimökistä mieleen tulleita ketjuja, mut nyt en ehdi katsomaan, mitä niissä oli. Ruohosilpunlevitystä riittää taas ja pyykitkin pitää vaihtaa koneeseen yms.Oikeasti outoa.
eksää tajuu ettei harmaat voi kysyä yyveellä yhtäänmitäänkeltäänEi kukaan ole vetänyt yhtään mitään, mutta kuten sanoin niin kysy yv:nä Elenalta hänen lapsistaan. Ei näköjään aio vastata täällä, kuten huomasit?
Kerkeet sä tekemään mitään muuta kivaa kun tuota kesäisin?Ruohosilpunlevitystä riittää
Paljonkin, mut en ala itseäni rääkkäämään itikoiden seassa. Tarjoilen sapuskaa tuonne keinuun . Siinä on sellainen ihana ominaisuus, et kun tulee pieni ilmavirta, itikat kaikkoaa. Ei ne muinaismuorit tyhmiä olleet, kun sellaisia tekivät. Katto pitäisi rakentaa siihen vielä.Kerkeet sä tekemään mitään muuta kivaa kun tuota kesäisin?
Niin, ei sitä kaikkea muista ja olipa kerran tyyppi habbohotellissa, jolla oli eri nikki ja jututkin ihan erit, joten ... Aina oppii jotakin uuttaeksää tajuu ettei harmaat voi kysyä yyveellä yhtäänmitäänkeltään
yyveet on vain mustille
Kerkeet sä tekemään mitään muuta kivaa kun tuota kesäisin?
Haa, se oli laittamassa lehmät seipäille?Se on toi maainviljelys, pienemmässäkin mittakaavassa, työllistävää näin kesäaikaan. Meillä yksi työkavereista pitää myös sukutilaa ja viime yön se oli niittämässä. Tai ainakin terkemässä jotain niille jo niitetyille heinille. Ja nyt päivävuorossa.
en itekkää oo mikään heinäkenkä mutta oon nähny että maajussit niiton jälkeen pöyhii heiniä ja kerää ne jonoiksi ennenkuin tekevät niistä valkosia raktorinmuniaSe on toi maainviljelys, pienemmässäkin mittakaavassa, työllistävää näin kesäaikaan. Meillä yksi työkavereista pitää myös sukutilaa ja viime yön se oli niittämässä. Tai ainakin terkemässä jotain niille jo niitetyille heinille. Ja nyt päivävuorossa.
Kakkoslapsonen muuten otti tällin sähköpaimenesta. Olin jo perin nolo, että enkö muka oo kertonut että niitä pitää varoa, mut onneksi poika selvensi että tiesi kyllä mutta kun oli varomaton varsaa silittäessään ja käsi osui niin...Haa, se oli laittamassa lehmät seipäille?
Tuo on kyllä totta, lapsuuden kaverin äiti meni yhteen maajussin kanssa ja heillä päivät alkoi n. klo 5 aamulla ja päättyi vasta iltalypsyjen jälkeen ja siinä välissä huhkivat turvesuolla ja pelloilla + kaverin äiti kasvatti erikseen vielä kasvihuoneessa jotain vihanneksia ym mitä sitten myivätSe on toi maainviljelys, pienemmässäkin mittakaavassa, työllistävää näin kesäaikaan.
en itekkää oo mikään heinäkenkä mutta oon nähny että maajussit niiton jälkeen pöyhii heiniä ja kerää ne jonoiksi ennenkuin tekevät niistä valkosia raktorinmunia
Varmaan nosteli niitä heiniä haasiolle? Mun mies oli ihmeissään 40 vuotta sitten, kun en tajunnut, miten heinistä saadaan kuivia ja jos ei osaa, ne alkaa palaa itsestään ladossa. Eipä ollut kukaan kertonut ikinä mitään sellaistaSe on toi maainviljelys, pienemmässäkin mittakaavassa, työllistävää näin kesäaikaan. Meillä yksi työkavereista pitää myös sukutilaa ja viime yön se oli niittämässä. Tai ainakin terkemässä jotain niille jo niitetyille heinille. Ja nyt päivävuorossa.
Eihän niille niin tehdäHaa, se oli laittamassa lehmät seipäille?
Mun vanhin poika kutsui niitä pienenä lampaiksivalkosia raktorinmunia
Eihän niille niin tehdä
Nyssä sekoitat maajussit ja draculan tarinan, sen joka seivästi viholliset niin että kaukaa näytti kuin jollekin alueelle olis ilmestynyt hetkessä metsä
Onneks ei sentään pissata yrittänyt siihenKakkoslapsonen muuten otti tällin sähköpaimenesta. Olin jo perin nolo, että enkö muka oo kertonut että niitä pitää varoa, mut onneksi poika selvensi että tiesi kyllä mutta kun oli varomaton varsaa silittäessään ja käsi osui niin...
Mua kiinnostais nähä se linna!Tästäpä tuli mieleen, että tänä kesänä piti ehtiä Romaniaan.
Juttu on tosin sellainen, että kesäpäiviä on aivan liian vähän.
Kasvihuoneessa ei voi olla päivällä viittä minuttia, kun tulee kuuma, mut aamulla ja yöllä vaikka kuinka kauanTuo on kyllä totta, lapsuuden kaverin äiti meni yhteen maajussin kanssa ja heillä päivät alkoi n. klo 5 aamulla ja päättyi vasta iltalypsyjen jälkeen ja siinä välissä huhkivat turvesuolla ja pelloilla + kaverin äiti kasvatti erikseen vielä kasvihuoneessa jotain vihanneksia ym mitä sitten myivät
Mua kiinnostais nähä se linna!