Läpäläpälää.Meillä se on polkumankeli.Se on munamankeli
4,5 tuntia hyvin jaksaaLuon just, että Ellimaar meni nukkumaan ja oli jo nyt hereillä. Ei voinut nukkua kuin 5min.
Päivää!
Ihan vähän alkaa olla taas nuutunut olo
Mulla sama ongelma, ei vaan nukuta vaikka olis väsynytkin heräämisen jälkeen.Mikä hitto nyt mahtaa olla, kun yön aikana ei vaan yksinkertaisesti saa nukuttua kuin muutaman tunnin? Täysikuukin meni jo ennen juhannusta.
Mulla sama ongelma, ei vaan nukuta vaikka olis väsynytkin heräämisen jälkeen.
On, tänäänkin kaupassa oli ihan zombiolo ja kassalla oleva kaverini näytti siltä, että nukahtaa siihen paikkaan...Oikeasti outoa.
Kysy sitä häneltä privana vai etkö uskalla/voi?Miten ellulla jää aina ruokaa niin paljon eikö sinulla oo lapsiakin niin luulis että mitään ei jää?
Kylä mua vaan mutta kun ei saa unta...Ei väsytä yhtään.
Miten paljon sulla on ruokaa kotona?Miten ellulla jää aina ruokaa niin paljon eikö sinulla oo lapsiakin niin luulis että mitään ei jää?
https://www.ts.fi/uutiset/maailma/4620284/Nukahtanut+nainen+jatettiin+yksin+parkkeerattuun+matkustajakoneeseen+KanadassaSanos!
Mikä hitto nyt mahtaa olla, kun yön aikana ei vaan yksinkertaisesti saa nukuttua kuin muutaman tunnin? Täysikuukin meni jo ennen juhannusta.
Paaaaulaaaa! Voiko kuunkierto jotenkin selittää tän tällä kertaa?
Joo tuolla ne juoksee dyykkaamassa roskiksia kun eivät saa syömistä muutenElllluuuu, oot unohtanu ruokkia lapses.
Olishan se kumma, jos ei tuo keinuttelu yhtään vaikuttaisi
Vaikea se on kysyä privana kun käsittääkseni harmaat ei voi viestejä laittaa yksityisesti.Kysy sitä häneltä privana vai etkö uskalla/voi?