Voi luojaPäästiin viime vuonna paikallislehteen uimarannalla, tuo olisi varmaan varma keino päästä tänäkin vuonna
Mä luulen et vanhempi ipana kyllä jo sanois ettet tuu tollasena ettei kukaan nää
![]()
No osta sit vesisuksetkin, niin näyttää paremmalta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi luojaPäästiin viime vuonna paikallislehteen uimarannalla, tuo olisi varmaan varma keino päästä tänäkin vuonna
Mä luulen et vanhempi ipana kyllä jo sanois ettet tuu tollasena ettei kukaan nää
![]()
Kalamies ei ole pienten lasten äiti. Ainakaan tietääkseni.Kuinka usein olet nähnyt pienten lasten äidin joku sukelluspuku päällä uimarannalla?
Mutta tänäpäivänä hän voi olla, jos päättää niin.Kalamies ei ole pienten lasten äiti. Ainakaan tietääkseni.![]()
Kuinka usein olet nähnyt pienten lasten äidin joku sukelluspuku päällä uimarannalla?
Juu hyvä ideaNo osta sit vesisuksetkin, niin näyttää paremmalta![]()
Mä haluan tuntea veden kosketuksen iholla, kun menen uimaan.Enpä nyt muista. Mitä väliä, keskityt liikaa muotiin. Ainakaan iho ei pala auringossa, jos on kyseinen puku päällä![]()
Siis mikäh?En ole vuosiin sukeltanu kuivapuvullakaan.![]()
ostat täysmittasen surffilaudan ja nojailet siihen rannalla märkäpuku päällä niin pääset jo kympin uutisiin.Juu hyvä ideaTies vaikka päätyis isompienkin hömppälehtien lööppeihin ni tiedätte sit mistä paikkakunnalta oon
![]()
Lue uudestaan.Siis mikäh?
Et ole vuosiin uinut?![]()
Aina vaan paranee nää ideatostat täysmittasen surffilaudan ja nojailet siihen rannalla märkäpuku päällä niin pääset jo kympin uutisiin.![]()
Mutta tänäpäivänä hän voi olla, jos päättää niin.![]()
Jaaa, no ehän mä tommosesta ole ennen kuullut tai olen mutten muistanut ennenkun katoin kuvanLue uudestaan.![]()
Juuri näinKromosomit sen päättää ja "muunsukupuoliset" käyköön inva wc:ssä
Hirrrveetä mikä säksätys alkais setalaisten toimesta, jos niille sanoisit noinKromosomit sen päättää ja "muunsukupuoliset" käyköön inva wc:ssä
Märkäpuku kastuu läpi, kuivapuku ei.Mä haluan tuntea veden kosketuksen iholla, kun menen uimaan.
Eikä sitä tunne sukelluspuku päällä![]()
Mielistelijä.Juuri näin![]()
Hirrrveetä mikä säksätys alkais setalaisten toimesta, jos niille sanoisit noin![]()
Ell*lle flirttailet ja tuolle olet tökerö?Taitaa olla ihastusta ilmassa?Lue uudestaan.![]()
KossuTarviiko joku huomenna tollasta?
katso liitettä 7078
Suonen sisäisesti niin ei maistu suussa yhtään.Kossu![]()
Muhun ei neuloilla tökitäSuonen sisäisesti niin ei maistu suussa yhtään.![]()
Suonen sisäisesti niin ei maistu suussa yhtään.![]()
Mä luulen et menee stressittömämmin ihan ilman tuota tiputustaTarviiko joku huomenna tollasta?
katso liitettä 7078