Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ole edes maistanut sellaista eikä edes kiinnosta.Viinirypäleitä kasvatan kyllä ja tiedän, että ne ehtivät kypsyä, jos ei aurinko tapa nuppuja pilalle. Eka puska oli avomaalla viime talven ja puski sieltä paljon vankemmat versot kuin kasvihuoneeseen istutettu sukulaisensa. Pai muuta rypälettä istutettiin jo avomaalle lisää, kun ne ruukut on kamalan painavat raahata eestaas kellariin.
Ok, eli viiniä porisee käymisastiassa. No mikäs siinä sitten. Eipä tarvitse huolehtia metanolista.
 
En ole edes maistanut sellaista eikä edes kiinnosta.Viinirypäleitä kasvatan kyllä ja tiedän, että ne ehtivät kypsyä, jos ei aurinko tapa nuppuja pilalle. Eka puska oli avomaalla viime talven ja puski sieltä paljon vankemmat versot kuin kasvihuoneeseen istutettu sukulaisensa. Pai muuta rypälettä istutettiin jo avomaalle lisää, kun ne ruukut on kamalan painavat raahata eestaas kellariin.
 
vierailija
Niinkun sun tulkinta kevyistä kännipuheista. Sulle ihan sama, mutta työnantaja tuskin tykkää kun saa tietää.


Tulihan se taas sieltä.Eikä työnantjaa vois vähempää kiinnostaa mitä missäkin kirjottelen. Meissä kun on semmonen ero että vastaan puheistani enkä edes huutele kännissä. Olen vain juorunut kaikille ellusta että on vammainen eli kädet siltä puuttuu.
 
vierailija
Ok, eli viiniä porisee käymisastiassa. No mikäs siinä sitten. Eipä tarvitse huolehtia metanolista.
Verso on sellainen mikä on vasta noussut maasta, ei mitään tietoa rypäleistä, mutta kasvihuoneessa sellaisia olen päässyt näkemään, et ehtis ne jos sattuis muuten onnistumaan. Olen kasvattanut härkäpapujakin ihan vaan nähdäkseni, mitä niistä tulee - enkä yhtään ole syönyt, vaan aina ne pavut kylvänyt maahan. Onhan se mielenkiinntoista ainakin.
 
Verso on sellainen mikä on vasta noussut maasta, ei mitään tietoa rypäleistä, mutta kasvihuoneessa sellaisia olen päässyt näkemään, et ehtis ne jos sattuis muuten onnistumaan. Olen kasvattanut härkäpapujakin ihan vaan nähdäkseni, mitä niistä tulee - enkä yhtään ole syönyt, vaan aina ne pavut kylvänyt maahan. Onhan se mielenkiinntoista ainakin.
Eli kylvät kylvämisen ilosta. Vaikka en juo, niin minä taas haluaisin aloittaa panemisen. Se olisi sellaista miehistä kokkailua
 
vierailija
"paeaetoenVedae kaetees, kun et muuta saa. "

Sama onneton ja taattu munat*n linja jatkuu:geek::coffee:

Ja phärsseennuolija-helmikana takuuvarmasti peukuttamassa, vaikka vaan hymiötä:whistle: ei ihme että osakkeet on pohjamudissa :rolleyes:
 
"paeaetoenVedae kaetees, kun et muuta saa. "

Sama onneton ja taattu munat*n linja jatkuu:geek::coffee:

Ja phärsseennuolija-helmikana takuuvarmasti peukuttamassa, vaikka vaan hymiötä:whistle: ei ihme että osakkeet on pohjamudissa :rolleyes:
Kuinka monta naista pitää tollasen nenän edestä viedä että sekoaa tuohon malliin. Aamusta iltaa ja osan yötäkin samaa ulinaa, mitenköhän sun omat asiat sujuu, väitän ettei suju ollenkaan.
 

Yhteistyössä