Ai niin. Mulla ja aksulla on synttärit lähekkäin.Sama pää kesättalvet mutta kun en muista niin laitan tämän nyt tulemaan AaKoo sulle. Joko on myöhässä tai sitte etuajassa mutta ollos höveli - ja toivon sulle lisäksi kaikkea mahdollista hyvää mitä tiellesi tupsahtaneekaan ja niiden omien unelmiesi toteutumista
https://aijaa.com/lKbTw5
Ai niin. Mulla ja aksulla on synttärit lähekkäin.
Kuin myös sinulle.@Asiankannattaja
Hyvää syntymäpäivää! Mennyttä tai tulevaa. puspus
Kiitoksia. Katselen tuota tarkemmin ens torstaina.Sama pää kesättalvet mutta kun en muista niin laitan tämän nyt tulemaan AaKoo sulle. Joko on myöhässä tai sitte etuajassa mutta ollos höveli - ja toivon sulle lisäksi kaikkea mahdollista hyvää mitä tiellesi tupsahtaneekaan ja niiden omien unelmiesi toteutumista
https://aijaa.com/lKbTw5
Ei enää kauaaVielä olisi 1 työviikko ennen lomaa
Juuh,tottaEi enää kauaa
Menee nopeasti se viikko
Huomenta
Sie oot ollu jo ahkera aikaisinHuomenia!
Mä olen siistinyt saunan jo, ja makkarin. Pian herätän lapsoset siistimään oman huoneensa.
Kahviakin on jäljellä vielä puoli kannullista.
Hyvän rauhalliselta kuulostaaPäivää kettinkiin.
Pyykkäystä, vaatehualtoa ja lenkkeilyä.
Siitä on sunnuntait tehty.
Huomenta,tsemppiä siivoiluun & touhuihin.Huomenta tännekkin ketjuun!
Pyykkikone rullaa ja imuri odottaa vieressä käytäjäänsä, elikkäs minua Tarvinnee eka kyl viikata edelliset pyykit narulta...
Motivaatio vähän hakusessa mut kyl se yleensä löytyy kunhan alkaa vaan touhuaan
On tuo toinen ketju niin levottomana ollu jo monta päivää et mahtaneeko rauhoittua ollenkaan
Totta, ja kun ei noita oo kiva lukeakkaan vaikka ei kohteena oliskaan, tulee kurja mieli toisten puolesta. Ja kun ei noita pysty oikein ignooraankaan kun tietty aina kurkkaa kun siellä eloa onHuomenta,tsemppiä siivoiluun & touhuihin.
Joo,aika levotonta on näköjään jo monta päivää ollu siellä.
Ei paljoo kiinnosta siellä mitään kirjoittaa,kun paskaa/ ilkeilyä tulee niskaan vaikka kirjoittaisi vain päivää.
Siihen oli syynsä miks tää ketju avattiin.Totta, ja kun ei noita oo kiva lukeakkaan vaikka ei kohteena oliskaan, tulee kurja mieli toisten puolesta. Ja kun ei noita pysty oikein ignooraankaan kun tietty aina kurkkaa kun siellä eloa on
Ja sitten taas kun menee jutut lepposiks ja hauskoiks niin sit siellä on tosi kivaa kirjotella
Mut aina joku yrittää pilata tunnelman