vierailija
hei nyt yöttömän yön valvojat, menkää tekemään taikoja, kierimään sinne heinäpeltoon.
HV ei ole hyvää vappua mutta haista vee vois olla lähempänä, jotkut kyllä toivotteli hyvää vappuakin.ai sitä sukupuolitautia
Lopeta jo...sun käytös on vastenmielistä aivopesua...ihan ällöttää tuo mitä kirjoitat.Kirjoitit että Ellu on ru ma yl i vuosi sitten,miksi suhtaudut asiaan nyt näin?
Anna kirjottaa, ei sen juttuja kukaan enää usko.Lopeta jo...sun käytös on vastenmielistä aivopesua...ihan ällöttää tuo mitä kirjoitat.
se on kondylomyapatia ja myös hivHV ei ole hyvää vappua mutta haista vee vois olla lähempänä, jotkut kyllä toivotteli hyvää vappuakin.
ei niin. antakaa jo tuon pa.skan ollaAnna kirjottaa, ei sen juttuja kukaan enää usko.
Paitsi lopulta aina sinäAnna kirjottaa, ei sen juttuja kukaan enää usko.
sä uskot. kaiken mitä täällä sanotaan viestit menevät selkäytimeesi, sen huomaa niin vastauksistasiAnna kirjottaa, ei sen juttuja kukaan enää usko.
Älä rääkkää päätöntä, se pn saanu jo osansa.sä uskot. kaiken mitä täällä sanotaan viestit menevät selkäytimeesi, sen huomaa niin vastauksistasi
kukakohan se täällä aina rääkyy ja vtuilee kaikilleÄlä rääkkää päätöntä, se pn saanu jo osansa.
sä uskot. kaiken mitä täällä sanotaan viestit menevät selkäytimeesi, sen huomaa niin vastauksistasi
Johan sanoin, että älä rääkkää päätöntä.kukakohan se täällä aina rääkyy ja vtuilee kaikille
Sinä?kukakohan se täällä aina rääkyy ja vtuilee kaikille
moi hei ei täällä kukaa muu kääk.käää kun pun-apääJohan sanoin, että älä rääkkää päätöntä.
NouuTanssitkos polkkaa, tanhua tai tangoa?
Niin olen.Mä en kyllä niin millään osaa nähdäkään sua humppaamassa
Sä oot mun mielestä enempi semmonen disco dancing queen
Nukuitko hyvin n*ssittuna?Huomenta
Onpa ollut meno täällä viime yönä. Mä nukuin ja pitkästä aikaa aika hyvin.
Oletpa utelias.. Ei ollut seksiä.Nukuitko hyvin n*ssittuna?
En tiiä vielä. Käydään myöhemmin kaupassa.Mitäs muiden päivän menyyhyn kuuluu?
Mä aattelen tehä broilerisalaatin