Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niinkun sun tulkinta kevyistä kännipuheista. Sulle ihan sama, mutta työnantaja tuskin tykkää kun saa tietää.
No mitäs, onko omasi tykännyt kun oot kuumentuneena laukonut asioita?
Edelleenkin asia ei mulle kuulu mitenkään, sori nyt vaan. Fiksuna miehenä varmaan tiiät miten hoidat asian toisen osapuolen kanssa?
Ja mie tyhmänä oletan nyt näin
 
Yhden kerran vein uuden tuttavuuden veneilemään, niin polttoainesyöttöön tuli jokin häiriö ja moottori simahti keskelle ulappaa. Näillä treffeillä sormet kyllä tuli tahmeiksi, mutta vain öljystä ja bensasta...
No mut toisaalta kivahan se on nähdä miten mies hoitaa homman eikä oo vaan tumput suorina kun jotain käy:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
No mitäs, onko omasi tykännyt kun oot kuumentuneena laukonut asioita?
Edelleenkin asia ei mulle kuulu mitenkään, sori nyt vaan. Fiksuna miehenä varmaan tiiät miten hoidat asian toisen osapuolen kanssa?
Ja mie tyhmänä oletan nyt näin
Tulihan se taas sieltä.Eikä työnantjaa vois vähempää kiinnostaa mitä missäkin kirjottelen. Meissä kun on semmonen ero että vastaan puheistani enkä edes huutele kännissä. Saat ottaa ittees ihan niin paljon kun jaksat.
 
vierailija
Miksi sinä söhläät kaikkien välillä ja yrität sotkea välejä?
Molemmat tahot olisivat luultavasti käskeneet tai pyytäneet minua pysymään sivussa, joten nyt shh shh ja korkki kiinni.
Minä? Seurasin vain ja ihmettelin että olit hipihiljaa kun päätön kiusasi freezeä. Sinustahan vain harmaat kiusaa mutta ei mustat vaikka silmien edessä juuuri niin äsken tapahtui.
 

Yhteistyössä