No ainakin olisi paikka missä nukkuavaro ettet joudu ulkoruokintaan
No ainakin olisi paikka missä nukkuavaro ettet joudu ulkoruokintaan
Nyt se jo uhkailee ilmiannolla työnantajalleNiinkun sun tulkinta kevyistä kännipuheista. Sulle ihan sama, mutta työnantaja tuskin tykkää kun saa tietää.
No mitäs, onko omasi tykännyt kun oot kuumentuneena laukonut asioita?Niinkun sun tulkinta kevyistä kännipuheista. Sulle ihan sama, mutta työnantaja tuskin tykkää kun saa tietää.
Yhden kerran vein uuden tuttavuuden veneilemään, niin polttoainesyöttöön tuli jokin häiriö ja moottori simahti keskelle ulappaa. Näillä treffeillä sormet kyllä tuli tahmeiksi, mutta vain öljystä ja bensasta...Tarjoot romanttisen veneilyreissun ruusuineen päivineen niin saat siunauksen
No mut toisaalta kivahan se on nähdä miten mies hoitaa homman eikä oo vaan tumput suorina kun jotain käyYhden kerran vein uuden tuttavuuden veneilemään, niin polttoainesyöttöön tuli jokin häiriö ja moottori simahti keskelle ulappaa. Näillä treffeillä sormet kyllä tuli tahmeiksi, mutta vain öljystä ja bensasta...
Tulihan se taas sieltä.Eikä työnantjaa vois vähempää kiinnostaa mitä missäkin kirjottelen. Meissä kun on semmonen ero että vastaan puheistani enkä edes huutele kännissä. Saat ottaa ittees ihan niin paljon kun jaksat.No mitäs, onko omasi tykännyt kun oot kuumentuneena laukonut asioita?
Edelleenkin asia ei mulle kuulu mitenkään, sori nyt vaan. Fiksuna miehenä varmaan tiiät miten hoidat asian toisen osapuolen kanssa?
Ja mie tyhmänä oletan nyt näin
No mutta tollaset rehvit ne vasta mieleenpainuvat onYhden kerran vein uuden tuttavuuden veneilemään, niin polttoainesyöttöön tuli jokin häiriö ja moottori simahti keskelle ulappaa. Näillä treffeillä sormet kyllä tuli tahmeiksi, mutta vain öljystä ja bensasta...
No näinhän se on, mutta ei hän enää uudelleen uskaltautunut kyytiinNo mut toisaalta kivahan se on nähdä miten mies hoitaa homman eikä oo vaan tumput suorina kun jotain käy
Miksi sinä söhläät kaikkien välillä ja yrität sotkea välejä?Miksi elena ei puolustanut freezeä? Akelaa olisi puolustanut heti.
Taatusti oli, kun hän pääsi vielä pissimään ämpäriin kyseisellä reissulla, koska meni ainakin tunti moottorin kanssa taistellessa...No mutta tollaset rehvit ne vasta mieleenpainuvat on
Minä? Seurasin vain ja ihmettelin että olit hipihiljaa kun päätön kiusasi freezeä. Sinustahan vain harmaat kiusaa mutta ei mustat vaikka silmien edessä juuuri niin äsken tapahtui.Miksi sinä söhläät kaikkien välillä ja yrität sotkea välejä?
Molemmat tahot olisivat luultavasti käskeneet tai pyytäneet minua pysymään sivussa, joten nyt shh shh ja korkki kiinni.
Mä oisin hänenä hypännyt järveen ja pissinyt sinneTaatusti oli, kun hän pääsi vielä pissimään ämpäriin kyseisellä reissulla, koska meni ainakin tunti moottorin kanssa taistellessa...
LopetaMinä? Seurasin vain ja ihmettelin että olit hipihiljaa kun päätön kiusasi freezeä. Sinustahan vain harmaat kiusaa mutta ei mustat vaikka silmien edessä juuuri niin äsken tapahtui.
Olimme merellä ja oli alkukesä, joten merivesi ei olisi ollut kovin lämmintä.Mä oisin hänenä hypännyt järveen ja pissinyt sinne
Ei mtn väliä, mä olisin hypännyt silti sinneOlimme merellä ja oli alkukesä, joten merivesi ei olisi ollut kovin lämmintä.
Sä taidatkin olla astetta kovempi böönaEi mtn väliä, mä olisin hypännyt silti sinne
Ei edes hypotermia voi vaikuttaa.Sä taidatkin olla astetta kovempi bööna
Paitsi ettei ole.Sä taidatkin olla astetta kovempi bööna