Hyvähän ne kädetkin on välillä kuoria, tosin suosittelen vähän eri aineella seuraavan kerranHyvin lähti grillinpesuaineella grillaussotkut käsistä, lähti kyllä nahkakin käsistä.
Hyvähän ne kädetkin on välillä kuoria, tosin suosittelen vähän eri aineella seuraavan kerranHyvin lähti grillinpesuaineella grillaussotkut käsistä, lähti kyllä nahkakin käsistä.
Mitä sää sellasta menit tekemään?Hyvin lähti grillinpesuaineella grillaussotkut käsistä, lähti kyllä nahkakin käsistä.
Senkus tuut tuomaan vaihtelua!Kyä sais jo naamat vaihtua täs keskustelussa.
Saunaa odotellessa täälläkin, väsymys vaan uhkailee kovasti mut ei tohdi vieraassa paikassa mennä nukkumaanOtin sit päikkärit ruoan päälle. Nyt pitkään haudutettua teetä ja jokunen keksi. Sit saunanlämmitykseen.
Fiksumpikin ratkaisu varmaan olis löytyny ma luulenSoi joskus Heinola - Rovaniemi, kun ei pyynnöistä huolimatta loppunut niin heitin kasetin vauhdista ulos, toinen alko ettimään uutta saman esittäjän tallennennetta niin revin soittimen irti ja heitin senkin pihalle.
Mihin sitä ihminen naamansa voi vaihtaa?Kyä sais jo naamat vaihtua täs keskustelussa.
Ai mitäkö, lähti rasva ja noki käsistä todella hyvin. Grillissä oli broileria, possua ja maissia.Mitä sää sellasta menit tekemään?
Mitä grillasit?
No lähti kylläAi mitäkö, lähti rasva ja noki käsistä todella hyvin
Oijoi, grillattu broileri ja maissi on herkkuaGrillissä oli broileria, possua ja maissia.
Ai, no hyvä juttu.Ku ollaankin vuokramökillä. Tääl on jopa pakastin.
Ja siellä oluet, jotka ovat varmasti jo tarpeen viileitä.... Kiitos!
Mitä tuo on?miu mau
Selvisi. Se on Valkoviiniä.Mitä tuo on?
Olipa kuiva johannes.Mun juhannusjuomien virkaa toimittaa pepsi maxi ja vesi
Valkoviiniä, klikkaa kuvaa.Mitä tuo on?
Olipa kuiva johannes.
Mä vaihdoin naamani, tuliko parempi mieliKyä sais jo naamat vaihtua täs keskustelussa.
Täällä vaan maistelen miumauta ja juoksen pyllypaljaana ympäri mökkiä.
En se minä ollut, se oli mies.
Havahdutteko noin myöhään ölpän/lonkeron juontiin vai miksei niitä oo jääkaappiin voinu ajoissa laittaa? Rosin siis ymmärrän kun vasta mökille pääsi et saa pian kylmäksi, mut onks sulla sama juttu?Mä vetäsin pienet tirsat tässä myös nyt täytyy kehitellä jotain ruokaa. Ehkä taas uusia perunoita ja jotain...
Ja lonkeron ja oluen laitan kyllä pakastimeen viilenemään...
Suutuit Eelle?En se minä ollut, se oli mies.
On hyvää. Kyl tätä pari lasillista juo.Onko hyvää?