Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyä sais jo naamat vaihtua täs keskustelussa. :alien:
Senkus tuut tuomaan vaihtelua!:)

Otin sit päikkärit ruoan päälle. Nyt pitkään haudutettua teetä ja jokunen keksi. Sit saunanlämmitykseen.
Saunaa odotellessa täälläkin, väsymys vaan uhkailee kovasti mut ei tohdi vieraassa paikassa mennä nukkumaan:ROFLMAO:

Soi joskus Heinola - Rovaniemi, kun ei pyynnöistä huolimatta loppunut niin heitin kasetin vauhdista ulos, toinen alko ettimään uutta saman esittäjän tallennennetta niin revin soittimen irti ja heitin senkin pihalle. (y)
Fiksumpikin ratkaisu varmaan olis löytyny ma luulen:whistle:
 
On kyllä niin kuuma, että tekis mieli hakee pakastimesta jääpaloja ja istua niiden päällä tovi...saattashan siinä paikat hiukan jäätyä mutta haitanneeko tuo mittään:oops:

Unohin muuten ostaa, taas, jäätelöä ja kun niiiiin tekis mieli!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mä vetäsin pienet tirsat tässä myös :sleep: nyt täytyy kehitellä jotain ruokaa. Ehkä taas uusia perunoita ja jotain... :oops::p
Ja lonkeron ja oluen laitan kyllä pakastimeen viilenemään... :whistle:
Havahdutteko noin myöhään ölpän/lonkeron juontiin vai miksei niitä oo jääkaappiin voinu ajoissa laittaa?:) Rosin siis ymmärrän kun vasta mökille pääsi et saa pian kylmäksi, mut onks sulla sama juttu?
Mä heitin muutaman siiderin aamulla jääkaappiin valkkarin kaveriks mut en tiä jaksanko yhtäkään juoda sit ku kotiudun:) Yleensä ne jää juomatta:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä