Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.Olen hämmästynyt että kehtaat, sen jälkeen mitä kerroit aika monelle yhdestä mustasta palstalaisesta aikanaan.
Mitä jos keskittyisit tästä eteenpäin itsesi jakamiseen ja jättäisit toisten henkilökohtaiset asiat jakamatta muille?Vai joko unohtui miten monelle kerroit Ellun asioista?Minäkin niistä kuulin joskus,Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Miten noin muuten sun päivä on menny ku mua ajatellessa?
Niin. Sä ilkeilet koko ajan.Puhu itsestäsi vaan.
EiEikun luulin että Aqela bannattiin myös
Aqela on CIAn nais agenttiHakkeri
Hyvä idea. Minä menen myös, niin on harmaalla taas ihmeteltävää.Joo tää taitaa kanssa hiihtää untenmaille...alkaa taas tää touhu.
Siitä napsuu tuplabanni ja tukkapöllyEi ainakaan vielä.
Mutta miekii kierrän sen.
Huomasin samaa. Mutta mä en saa vielä unta.Joo tää taitaa kanssa hiihtää untenmaille...alkaa taas tää touhu.
Kuvittelin hänet agentti ScullyksiAqela on CIAn nais agentti
Höpötihöö nyt!Mitä jos keskittyisit tästä eteenpäin itsesi jakamiseen ja jättäisit toisten henkilökohtaiset asiat jakamatta muille?Vai joko unohtui miten monelle kerroit Ellun asioista?Minäkin niistä kuulin joskus,
Kukas hää on?Kuvittelin hänet agentti kylliksi
Mulla olis nukahduslääkettä otan sitä kohta ja menen nukkumaan. Täällä alkaa ilmeisesti yörähinät.Huomasin samaa. Mutta mä en saa vielä unta.
Antakee joku unilääkettä.
Ei tule töllöstäkään oikein mitäänKukas hää on?
No mutta joo, tuli vähän kurjat fiilikset...enkä saa unta palloon eli kattelen töllöstä jotain ja toivon vaipuvani hetken koomaan.
NCISAqela on CIAn nais agentti
Niin piti mutta viestittelin yv puolella ihmisen kanssa ja ihan muista asioista kuin tästä.Sinun piti mennä nukkumaan
Tai sit töihin siel on 21c ainaki useimmitenTänään kaikki uimaan! Tulee helle!