Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyttäät naapureitasi
Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinni:ROFLMAO::oops::notworthy:
 
Aqela
Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinni:ROFLMAO::oops::notworthy:
:ROFLMAO:
 
vierailija
Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinni:ROFLMAO::oops::notworthy:
Ja sitten ruiskahti siemennestettä postiluukusta sisään.
 
Mitä tämä on olevinaan? Mitä mä olen tehnyt Sinulle tai Aqelalle ansaitsekseni tuon?

Tai ehkä tarkoitat jotain muuta.
No sen mukaan mitä täällä on kerrottu niin joko sinä tai joku sinua matkiva ihminen asuu Etelä Suomessa, ihminen joka harmaana kettuilee milloin kenellekin täällä harmaana.

Ei elenasta ole vastaamaan Algoman kysymykseen:whistle:
Kuin kauan venasit?
Mä en ole täällä koko ajan, toisin kuin te kyylät.
 

Yhteistyössä