The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Kesäkurpitsassa on se ärsyttävä puoli et siitä tulee se hemmetin "liima"/"kalvo" käsiin jos ei oo hanskoja käsissä, ihan ku pikaliimaan ois sotkenu, enkä oo keksiny vieläkään millä sen saa nätisti pois. Varmaan jollain asetonilla:oops:
Et jos on vinkkejä niin jakoon vaan:rolleyes:
Älä kuori, puolita ja siivuta/pilko silleen että yhä kosket vain siihen kuorelliseen puoleen. Ja veitsenlappeella pannuun tai kattilaan.
 
Voi sun elämisen etukeno :**%÷!@#!!!
Voiskohan jatkossa jotenkin sovitella että mun armaatrakkaat kukkutimuruset ipanaiseni ihanaiseni olisivatkin kesälomattomia tai ainakin ihan huolella lyhyemmällä semmosella*huokaa hitoksen syvään*

On meinaa tiivistyny tänään ja aikaisempinakin päivinä semmonen ryhmä- sekä yksilöviisaus että pitää vissiin ylpeä olla kekseliäisyyden määrästä, toteutuksista puhumattakaan. Itse lähden etsimään koivunoksia ja nokkosen retuloita jotta pääsen roimimaan itseäni osaamattomuudestani

#suutarinlapsillaeiolekenkiä
#jaksaajaksaa
#huomenna tai ylihuomennataijoskusonparemmin
#vanhemmuudenkultaaikaa

Ja tervemoipäivää ihan jokaiselle:)
Sekä kiitos ja anteeks:notworthy:
Arska paistaa ja onneksi ei ole trooppisen kuumaa(y)

Jatkan harjoituksia ja valloitan keittiön. Hyvä ruoka ja jne...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Ostin kokeilun vuoksi kesäkurpitsaa ja aattelin kokeilla tällä reseptillä https://anna.fi/reseptit/vahahiilihydraattinen-pasta-kesakurpitsaa-yrttioljyn-ja-fetan-kera...onko kellään sanoa omien kokemusten pohjalta miltä tulee maistumaan?
En tosin aio leikata pastanohuiksi siivuiksi ettei tule ällötys olo..
Vaikuttaa tosi hyvältä:), pitänee kokeilla. Tosin molemmille pojille toi on tod.liian viherpiiperiäistä mutta tirpana söis kyllä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvääpäivää teijen kanssa:notworthy:
Siis te ootte puhunu täällä jotain plaaplaa kjgub lkugdib- tietokonekieltä???!!!*ufopääkkönen*

Enpä osallistu ollenkaan ku ei tajuu

Selain?o_O:notworthy:
Edelleenkin kynä ja paperi toimii tosi hjuvin(y)
Ja mikä muuten on se incog...ingo..ootasny...icognito i k k u n a??? Voiluoja...kehituskelpoinen yksilö mä oon:geek:
 
Aqela
Hyvääpäivää teijen kanssa:notworthy:
Siis te ootte puhunu täällä jotain plaaplaa kjgub lkugdib- tietokonekieltä???!!!*ufopääkkönen*

Enpä osallistu ollenkaan ku ei tajuu

Selain?o_O:notworthy:
Edelleenkin kynä ja paperi toimii tosi hjuvin(y)
Ja mikä muuten on se incog...ingo..ootasny...icognito i k k u n a??? Voiluoja...kehituskelpoinen yksilö mä oon:geek:
Kun selaimesta valitsee tuon ikkunan niin on näkymätön netissä. :ninja: :D
 
Hyvääpäivää teijen kanssa:notworthy:
Siis te ootte puhunu täällä jotain plaaplaa kjgub lkugdib- tietokonekieltä???!!!*ufopääkkönen*

Enpä osallistu ollenkaan ku ei tajuu

Selain?o_O:notworthy:
Edelleenkin kynä ja paperi toimii tosi hjuvin(y)
Ja mikä muuten on se incog...ingo..ootasny...icognito i k k u n a??? Voiluoja...kehituskelpoinen yksilö mä oon:geek:
Mä oon vähintään yhtä pihalla nuista kuin säkin:oops: Muut puhuu tietokoneista ni mä vaan hymyilen ja näytän nätiltä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä oon vähintään yhtä pihalla nuista kuin säkin:oops: Muut puhuu tietokoneista ni mä vaan hymyilen ja näytän nätiltä:D
*halaa*
Herranmunjee, ihanaa kun on muitakin:)!!!
Mä pääsen sanomaan esikoiselleni etten ole ainoa lajissani vaan meitä on monta:love::D


Ja mä tiijän jo vastauksen:D
Ekaks katotaan piiiitkäään. Sitten rullataan silmiä. Ja huokastaan. Ollaan tovi hiljaa. Ja..


..No voisunjeesus...voimia vaan heijenkin kanssa olijoille...
:D
 
Mä teen keiton niistä oransseista kurpitoista. Siihen vielä lautaselle muutama pilkottu minitomaatti, chorizonsiivu, tuoreita yrttejä, krutonkeja ja chiliöljyä...
Hei, tää myskikurpitsa!!! Oijoijoi kun osaa olla hyvää! Paahdettuna ja just samettisessa sosekeitossa! Ja kun siitä tekee sen rieskasen niin nopee saa olla että kerkee itekin pikkuviipaleen nappaamaan:p
 

Yhteistyössä