Häh?Kuka puhuu itsestään? Elluko?
Mä vaan totesin että a) Olen A-luokan nakki, en B-luokan kansalainen ja b) että alkoi tuossa tovi sitten pakarassa vetämään suonta tai joku kramppi siihen iski
Häh?Kuka puhuu itsestään? Elluko?
Auts, toivottavasti helpottiOiiiii mä niiiin haluaisin saunaaaan...lenkkisaunaan
Joo en jaksanut kävellä tuntia, nokun rupes takapyllystä vetämään suonta vasemmalta puolelta
*puhaltaa samalla kun juo vettä*Oivoi
Nyt kaikki ellu,elli,ros ja aqela puhalletaan yhdessä pipi pois...pphuuuuuh
Mene sinä siitä tuonne kirjautuneitten omaan runkkausmestaan takaisin.
Täällä heitti äsken isoja rakeita, ilmeisesti useampi rintama pyörii ympärillä ku välillä menee kauas ja sit yhtäkkiä taas iskee salamaa ja jyrinää samaan aikaan ja tuo veden määrä on ihan uskomaton mitä nyt on tullut ja tuleeTäälläpä porottaa arska taivaalla niin polleena että
Hui kamalaTäällä heitti äsken isoja rakeita, ilmeisesti useampi rintama pyörii ympärillä ku välillä menee kauas ja sit yhtäkkiä taas iskee salamaa ja jyrinää samaan aikaan ja tuo veden määrä on ihan uskomaton mitä nyt on tullut ja tulee
Taivaan täydeltä koko ajan, ja nyt taas isoja rakeita
Kiitos " pyyhkii naamaa kuivaksi "*puhaltaa samalla kun juo vettä*Oho
En ole kirjautunut ja Sinähän se täällä taas riehut ja ja'nkkaatMene sinä siitä tuonne kirjautuneitten omaan runkkausmestaan takaisin.
L'opeta jo se vinkuminenpaeaetoen on taas parkunut modeille kun ahistaa kun ihan kaikki ei nuoleskelekaan
Viilentävä suihku Ellu se on huomaavainen ja ajattelee kaikkeaKiitos " pyyhkii naamaa kuivaksi "
Kiitos " pyyhkii naamaa kuivaksi "
Ulkona on kyllä raikas ja viileä ilma et kyl tuo puhdistaa mut kosteutta löytyy, meil on ikkunatkin ihan huurussaHui kamala
En kyllä halua sellasta tänne, vaikka ne vähän uhoskin jotain vastaavaa tälle alueelle...kiertäs vaan kaukaa ja nappais mukaansa tuon nihkeyden
Ei täällä vaan oo raikas lima ulkonaUlkona on kyllä raikas ja viileä ilma et kyl tuo puhdistaa mut kosteutta löytyy, meil on ikkunatkin ihan huurussa
Mustako se on harmailemassa? Kuka, jos niin?En ole kirjautunut ja Sinähän se täällä taas riehut ja ja'nkkaat
Kuka harmaa täällä jankkaa? SinäMustako se on harmailemassa? Kuka, jos niin?
Keitäppäs kahvit välillä ja valita äitilles kupin ääressä. Täällä ei kukaan ota vakavasti sinun synnytyskipuja.
sano se paeaettoemaelleL'opeta jo se vinkuminen
katse peiliinKuka harmaa täällä jankkaa? Sinä
Noh noh... Kyl se siitä vielä helpottaa, jos mä yritän puhkua puolet sinne niin raikastus puolella sielläkinEi täällä vaan oo raikas lima ulkona
Mä tykkään niin paljon tästä helteestä mutta tuo nihkeys saa olon hieman kiukkuseksi
Takuuvarma paeaetoenMustako se on harmailemassa? Kuka, jos niin?
Eikai  vastaileeko se itselleen harmaana? Jankkaa itsensä kanssaTakuuvarma paeaetoen