Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Manta3.jpg Toi tekee taas sitä mitä aina...eli kyttäilee verhon takana ja kuvittelee olevansa näkymätön.
Kadulla käveleviä ihmisiä kattelee pää niin alhaalla että ikkunan reunan takaa näkyy vain taaksepäin kääntyneet korvat, viirusilmät ja vaaleanpunainen nenä:love::love:
 
Ahaa. (y) ota (y)
Emmä tähän asuntoon halua ottaa, olen katellut uutta asuntoa (vähän laiskasti kyllä, kun muuttamisissakin on oma riesansa) minne sais ottaa kissan...koska haluan sellasen asunnon missä voi pitää kissaa ja avointa ikkunaa samaan aikaan...ja missä olis lasitettu parveke.
Nykyisestä tykkään kyllä muuten sijaintinsa puolesta tosi paljon, mutta parveke on aika hyödytön ja sitä ei voi edes mallinsa puolesta verkotuttaa (enkä tiedä saisko siihen edes lupaa).
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Joo välillä toi naukuu mullekin, kun istun sohvalla sillai niinkun munkin pitäis tulla kattomaan mitä siellä tapahtuu...sitten kun menen niin jännittävintä mitä tapahtuu on joko rollaattorin kanssa katua pitkin hiihtävä mummo tai lasin ulkopuolella oleva kärpänen:D
Mun piti etsiä kissan kanssa yhdessä ötököitä parvekkeella aina välillä... :ROFLMAO: se tuli aina huutamaan mulle että nyt on jännää tule mamma mukaan. voi rähmä että mulla on niin kova ikävä sitä.:cry::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Joo välillä toi naukuu mullekin, kun istun sohvalla sillai niinkun munkin pitäis tulla kattomaan mitä siellä tapahtuu...sitten kun menen niin jännittävintä mitä tapahtuu on joko rollaattorin kanssa katua pitkin hiihtävä mummo tai lasin ulkopuolella oleva kärpänen:D
Hassu kissa :LOL: meijän kisut innostuu kun näkevät lintuja puussa :D
 
5v.

minä en vain ymmärrä milloin suru loppuu. jos otan uuden kissan niin eihän se olesama asia... helpottaako se vai pahentaa. voinko milloin ottaa?
Nuorena kuoli:(
Suru on yksilöllistä...mun piti lopettaa yli vuosi sitten vanha ja sairas koira ja edelleen ikävöin.
Ei uuden lemmikin kai ole tarkoituskaan edellistä korvata, mutta sen uuden kanssa tulee uusia muistoja ja hetkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä