The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pitää vissiin syödä aamulla hyvä/ täyttävä aamupala & ostaa illalla jokin pikku välipala.Bussi lähtee 10.10 missä on hautausmaa ja seuraava bussi lähtee vasta 12.25,kotona olisin varmaan siinä klo 13 tai vähän yli.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
No mutta kun ei mulle voinut kertoa ja esitellä vakuutusta ja mä olisin miehelle tulkannut,niin ei sitten.Kaikki muut ovat suostuneet mulle puhumaan,niin että oon sitten tulkannut miehelle. Kun mies ei kuule kunnolla puhelimessa,niin ei sovita eikä osteta mitään puhelimen kautta.
Oli se tietysti sulla hyvä kun oli vakuutus silloin.
Mä pyydän aina nettisivujen osoitetta kun on huono tilanne luurissa.

Kai noissa on joku intimiteettisuojajuttu, ja sit vielä se, ettei joku toinen voi ottaa toisen puolesta vakuutusta, koska tavallaanhan siitähän voisi saada syyn vaikka murhaan. :confused:

Mutta tyhmä myyjä oli, ellei ennen ollut huonokuuloiseen tai kuulovammaiseen asiakkaaseen törmännyt!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mä pyydän aina nettisivujen osoitetta kun on huono tilanne luurissa.

Kai noissa on joku intimiteettisuojajuttu, ja sit vielä se, ettei joku toinen voi ottaa toisen puolesta vakuutusta, koska tavallaanhan siitähän voisi saada syyn vaikka murhaan. :confused:

Mutta tyhmä myyjä oli, ellei ennen ollut huonokuuloiseen tai kuulovammaiseen asiakkaaseen törmännyt!
Muissa asioissa on aina kysytty lupa mieheltä,että voin asioista keskutella & olisin tulkannut miehelle & mies olisi voinut sitten kertoa vaikka puhelimessa myyjälle päätöksensä.Vakuutuksestahan olisi voinut kertoa yleisellä tasolla,mitä maksaa ja millainen vakuutus on yms.Ei kai sellainen riko intimeteettisuojaa . Enhä mie olisi hänen nimissään itse ottanut mitään vakuutusta jos mies olisi sanonut puhelimessa haluaako sellaisen.Ja tosiaan ei mielellään kyllä mitään osteta/ oteta/sitouduta mihinkään puhelimen kautta.

Joo,yleensä on ollut kaikki ymmärtäväisiä,kun mies on itse sanonut puhelimessa,että on huonokuuloinen eikä kuule kunnolla puhelimessa ja että antaa puhelimen vaimolle ja mun kanssa saa keskustella.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on ostettu kukat haudalle. 2 punaista pikkubegoniaa, samanlaiset minkä laitoin itselleni valkoiseen isoon ruukkuun ja sitten 3 valkoista petuniaa. :)

Evääksi on juustopuusti, mansikka-riisivanukas ja pieni mehutölkki :p:)
 
Niin ja huomenta vaan kaikille:)

En jaksanut paistella mitään kuumia munia tällä säällä...do not judge me:cautious:, joten aamu alkoi parilla lasillisella vettä, ohuella herkulla, päällä n. teelusikallinen oliiviöljyä, juustoa ja tuorekurkkua.

Munat saa jäädä myöhemmäksi:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Jumankauta juunääs päivää!:)

Soon kesä ny!
On niin lämmä ettei tod.luita palele:cool:, eikä kyllä tartte kuvitella suoriutuvansa joutuisasti suihkuun kun riisuuntumisessa menee ikä ja terveys ja hermostoliitto ja huono hjuumorikukkanenkin:barefoot:
#aurinko
#hotinthecountryside
#nahka-asunihkeenä

Mutta elämä on laiffii ja mitäs läksit - sisäsiistiin ja yli-ilmastoituun duuniin musta ei oliskaan:)

Vaan arvaapa mitä? Se on justiinsa näillä näppäimillä viikonloppu edessä ja mä aijon olla ihan dillindallin kuin ellunkanaset:geek:
Suom.huom. eli koomailen äksätellen raatona kupsahtaen just siinä kohassa mihin oon onnistunu tämän kroppasen rytkäyttämähän:notworthy:
Himppusen väsypoikki kuuden pitkän päivän toimesta mutta ihanhitokseltaan saatiin aikaseksi ja isopomoselta tuli äärikiitokset job welldonesta(y)

Nauti upeasta kesäpäivästä just omalla parhaalla tyylilläs:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä