Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kissa draamailee, heittäytyy lattialle sen näköisenä kuin sulaisi just siihen paikkaan aina kun kohdalle tulen, menee oikein litteeksi ja painaa poskenkin lattiaan niin, että toinen silmä jää kokonaan piiloon:ROFLMAO:..sitten kuitenkin menee ikkunalaudalle keittiössä ja eilen iltapäivällä olkkarissa, että sais vielä vähän lisälämpöä:rolleyes:
 
Aqela
Jos ajattelee vaikka orja-ajan amerikkaa niin väkisinkin ne isorintaiset naispuoliset elivät ilman. Tottumiskysymys siis.

Ja otin ton ajan esimerkiksi koska jos mennään jonnekin missä vielä elää, nakuinakin, alkuperäisväestöä, harvemmin pääsee kasvamaan d-kuppeja kun elintavat ovat erilaiset.

Vähän sama kuin sanoisi ettei voi olla ilman kenkiä. Tai ettei voi kävellä kymmentä kilometriä ilman kenkiä.
Mä tiedän yhden naisen joka on aina ilman rintsikoita. Arvaappa miten pahasti sen rinnat roikkuvat. Tiedän että on mahdollista olla ilman rintsikoita. Mutta nyt on rintsikat joita ilman en halua olla.
 
r0s
Mä tiedän yhden naisen joka on aina ilman rintsikoita. Arvaappa miten pahasti sen rinnat roikkuvat. Tiedän että on mahdollista olla ilman rintsikoita. Mutta nyt on rintsikat joita ilman en halua olla.

Ja juu, kyllä mä sen ymmärrän ettei halua olla. En minäkään voi, menkkojen aikaan, juoksemaan mennä ilman liivejä kun muuten sattuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Täällä on kaik ovat ja akkunat visusti kiinni! sisätilalämpötila on vasta 22 astetta plussalla. Luksusta!
No täällä on pikkuikkunat auki, ei oo kauheen kuuma ja onneks toi aurinko alkaa paistamaan parvekkeelle vasta iltapäivemmällä...eli nyt voi sitäkin pitää auki, kuhan kissan ottaa ensiks makkarinpuolelle...illalla avaan taas makkarista isomman ikkunan.
 

Yhteistyössä