Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Mä voin heittää kans omani samaan rovioon!:sneaky: Kotona en käytä mut julkisissa paikoissa pakko kun mun nännit on melkoiset nöpöttäjät:oops: tai sit käytän urheiluliivejä mitkä vähä nännysköitä litistää:cautious:
Hanki sellaiset nännisuojat, nipple coverit. Ihon väriset. Mulla on pakko olla sellaiset kun muuten nännit näkyy liivien ja paidan läpi enkä tykkää käyttää tosi paksuja topattuja liivejä.
 
r0s
Ei onnistu G-kupilla.
Jos ajattelee vaikka orja-ajan amerikkaa niin väkisinkin ne isorintaiset naispuoliset elivät ilman. Tottumiskysymys siis.

Ja otin ton ajan esimerkiksi koska jos mennään jonnekin missä vielä elää, nakuinakin, alkuperäisväestöä, harvemmin pääsee kasvamaan d-kuppeja kun elintavat ovat erilaiset.

Vähän sama kuin sanoisi ettei voi olla ilman kenkiä. Tai ettei voi kävellä kymmentä kilometriä ilman kenkiä.
 
r0s
Eikö ookin joo, että näillä keleillä reipas 40 minuuttinen kuntoilua piisaa ihan hyvin?
Täällä nimittäin sulaa, sekä sisällä että ulkona...ulkona suhteessa vielä kuumempaa kun asfaltti ja talot hohkaa tuota lämpöä:X3:

Olin just saman ajan heilumassa raivaussahan kanssa ja sit -luojan kiitos- siitä loppui bensa ja olikin pakko tulla sisälle viilentymään.
 

Yhteistyössä