The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:) Kovasti oot töitä tehnyt.
Eilen illalla/ yöllä alkoi mahassa möyryämään ja huono olo & pääsärky,sitä on jatkunut yön ja tään päivää :(
Töissä on ollu paha vatsatauti liikkeellä,niin tais minuunkin tarttua.
Oon sairaslomalla tään viikkoa.
"Pakko painaa pitkää päivää.."*hyräilee*
Nyt on tämmönentommonen tiukkatahtisempi tilanne päällä niin laitetaan tuulemaan:). Ja mikäs on laittaessa kun tää "mun jengi" on paras:)(y), hyvä siinä on ittesä laittaa kokonaan peliin kahden ihmisen edestä

Ai saakeli, että niin ikävää pöpöä pukkais:(. Tuu terveeks pikasesti ja toivu kaikessa rauhassa
 
Ai nii. Tein juuri päätöksen. Mikä on ny 75 vois jouluna olla 70.
Jos kerran en enää juo kaljaa niin mitä mä kaljamahallakaan teen?

Ei pitäis vaatia kohtuuttomia ponnistuksia. Yks leffamässypussi viikossa vähemmän tjsp.
Taidan juhlistaa päätöstäni kattomalla Kummelin kultakuumeen ja testaamalla Lidlin "Backyard horror cocktail"- salmiakkisekoituksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Ai nii. Tein juuri päätöksen. Mikä on ny 75 vois jouluna olla 70.
Jos kerran en enää juo kaljaa niin mitä mä kaljamahallakaan teen?

Ei pitäis vaatia kohtuuttomia ponnistuksia. Yks leffamässypussi viikossa vähemmän tjsp.
Taidan juhlistaa päätöstäni kattomalla Kummelin kultakuumeen ja testaamalla Lidlin "Backyard horror cocktail"- salmiakkisekoituksen.

Kuules ny. Hyvällä oluella hartaudella kasvatettua pömppöä ei voi noin vain poistaa! :mad:
 
Päivää kettinkiin.

En yleensä edes kattele kenkiä kirppiksillä. Mut ny jotenkin silmääni osui Eccon kävelykengät, Aaltosen juhlavammat kävelykengät ja Ortobion sandaalit - pohjista päätellen yksilläkään ei o astuttu askeltakaan. Kaikki samaa, eli mun kokoa. Rahaa tuli tuhlattua kolme euroa, eli euron pari.
Mihin mä tän mun tuhlaamisvimmani kanssa päädyn?
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais
Ja ai nii. Voiko koiruus aiheuttaa harmistusta? No prkl voi. Mitä suloisin nelikymppinen naisotus oli lähdössä asioille ja pyysi minua mukaan viettämään aikaa torikahvilassa. Enkä mä ny enää voinu jättää Gulliveria yksin kun siinä ois menny ainakin kolme tuntia ja mä jo olin poissa aamusella.

Tietty olisin voinu jättää Gulliverin pihaan - jos toi koira-aita olis kunnossa.
Saanko lyödä turpiin sitä jonka piti tilata sitä aitaverkkoa jo viime viikolla?
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777

Yhteistyössä