The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Heräsin 7.20 jo ja nukuin huonosti :((n):sneaky:
Myöhään illalla/ yöllä alkoi vatsassa myllertää ja huono olo ja päänsärky,sama jatkui yöllä ja Minttu köllötti 2 kertaa yöllä + aamulla kainalossa.
Sama olo jatkuu vieläkin :confused:
Soitin ohjaajalle,niin sovittiin sairaslomasta,oon vielä torstainkin poissa töistä
 
Heräsin 7.20 jo ja nukuin huonosti :((n):sneaky:
Myöhään illalla/ yöllä alkoi vatsassa myllertää ja huono olo ja päänsärky,sama jatkui yöllä ja Minttu köllötti 2 kertaa yöllä + aamulla kainalossa.
Sama olo jatkuu vieläkin :confused:
Soitin ohjaajalle,niin sovittiin sairaslomasta,oon vielä torstainkin poissa töistä
(n)
Ei oo kivaa tollanen...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Heräsin 7.20 jo ja nukuin huonosti :((n):sneaky:
Myöhään illalla/ yöllä alkoi vatsassa myllertää ja huono olo ja päänsärky,sama jatkui yöllä ja Minttu köllötti 2 kertaa yöllä + aamulla kainalossa.
Sama olo jatkuu vieläkin :confused:
Soitin ohjaajalle,niin sovittiin sairaslomasta,oon vielä torstainkin poissa töistä
:unsure: toivottavasti paranet, ei oo kivaa tuommoinen olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi hitsi,huomasin just,että olin maksanut eräästä laskusta 2e liikaa. Ei nyt iso summa ole,mutta kuitenkin maksoin liikaa. Klarnan kautta menee nuo maksut laskuttajalle,niin laitoin sähköpostia klarnaan. Saa nähä sitten saako 2€ takaisin :D
 
Gulliver on alkanut tehdä samaa.
Mikäpä siinä mut toi roikale osaa täyttää yhden hengen sängyn yksinkin. Voin sanoa, että on ahtaammat oltavat kuin mitä oli kisumisun kanssa.
Vai on Gulliver oppinut saman kuin Minttu :D Joo onha tuo koira isompi kuin kisu. Mintun kanssa sovitaan pötköttämään yhessä ja meillä on sentään parivuode :D
 

Yhteistyössä