The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Joku laittaa tossa naapurissa mökkiään kuntoon. Ainakin ulkolaudoitus uusitaan.

Oon kade. Se on pieni, kompaksi mökki, ulkohuussi ja kaikki, voin vain kuvitella miten alhaiset vuosikustannukset siinä ovat ja silti jokea pitkin pääsisi kauemmaskin tai vain uimaan...

Toista kuin meidän vuokrakojotus missä sähköön menee per kuukausi satku vaikkei edes käyttäisi sitä. Ja nurtsia ois hehtaari leikattavana. *huokaus*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Juu. Ainakin alussa. Ja jos on kunnon nettiyhteys.

Mulla ei oo jälkimmäistä, kestää ja kestää...
No ei mun nettiyhteyteni mitenkään erityisen vikkelä ole.
Eikä tää kone ole uus. Tää on naapurin vanha peliläppäri, mut ei ny kauheen vanha. Mut neliydinprossu, erillinen näytönohjain ja 6 gigaa muistia on aika paljon verrattuna tohon vanhaan miniläppäriini. Bonusta oli se, et mukana tuli langaton hiiri ja näppis ja tän sain hdmi-piuhalla kiinni telkkariini.
Naapuri tyhjensi tän masiinan kaikesta vanhasta niin tää on ihan "puhdas" Ei mitään sisällä paitti win10 pro
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja r0s
r0s
No ei mun nettiyhteyteni mitenkään erityisen vikkelä ole.
Eikä tää kone ole uus. Tää on naapurin vanha peliläppäri, mut ei ny kauheen vanha. Mut neliydinprossu, erillinen näytönohjain ja 6 gigaa muistia on aika paljon verrattuna tohon vanhaan miniläppäriini. Bonusta oli se, et mukana tuli langaton hiiri ja näppis ja tän sain hdmi-piuhalla kiinni telkkariini.
Naapuri tyhjensi tän masiinan kaikesta vanhasta niin tää on ihan "puhdas" Ei mitään sisällä paitti win10 pro

Jotenkin mulla on fiilis, että vanhempikin, kunnon (peli) läppäri on pare kuin joku uusi parin, kolmensadan halpisvempele.
 
Jotenkin mulla on fiilis, että vanhempikin, kunnon (peli) läppäri on pare kuin joku uusi parin, kolmensadan halpisvempele.
Joo, ei tämä kallis ollut. Voi olla, että maksoin jokusen kympin "ylihintaa" mut olihan vastineeksi helppo ja nopea kauppa. Ja kaupan päälle mulla on seinän takana tukihenkilö 24/7 niin kauan kuin täällä olen.
Jos oisin ostanut pari kymppiä halvemman muualta niin saisin ongelmatilanteissa aina kuulla vaan kuittailua, että mitäs et ostanut minulta.
Nyt minä voin mahdollisissa ongelmatilanteissa kuittailla, että et kai sä mulle mitään romua myynyt.
 

Yhteistyössä