no mitä m1es?Simona Halep vs Iga Swiatek tulee tv2 parhaillaan.
Halep muuten kävi rintojen pienennysleikkauksessa uransa alkuvaiheessa, koska ne aiheuttivat pahoja selkäkipuja. Kyllä kannatti, koska nousi maailman rankinglistan kärkeen
asiaa - kerrankin joku joka ei manaa ukkostaTäälläkin mennyt taivas pilveen...toivottavasti ei hirveen pahasti ala jytisemään
Eikö kelin pitäisi alkaa nyt lämmetä ja olla perjantaina kuumimmillaan ja sit alkaa ukkostelut?asiaa - kerrankin joku joka ei manaa ukkosta
elä elä ala manaamaan ukkosiaEikö kelin pitäisi alkaa nyt lämmetä ja olla perjantaina kuumimmillaan ja sit alkaa ukkostelut?
Manaan sit vasta kun mittari kapuaa yli kahdenkymmenenviiden plusasteen.
Mut mun päätäkin särkee silloin kun ukkonen on tuloillaan.elä elä ala manaamaan ukkosia
ne särkee paikkoja
Mun särkee sillon usein päähän tai polviin...sama juttu ennen lumimyräköitä,Mut mun päätäkin särkee silloin kun ukkonen on tuloillaan.
Istutko koskaan niin, että jalka on toisen päälläMun särkee sillon usein päähän tai polviin...sama juttu ennen lumimyräköitä,
Nyt koskee oikeaan polveen, mutta ei onneks päähän
kuin?Istutko koskaan niin, että jalka on toisen päällä
Nivelsiteet venyvät. En enää, mutta monella miehellä on keinonivel polvessa ja onko ihan sattumaa, että he yhä istuvat niin? Kokeilepa vaihtaa jalkaa ainakin, siirtyykö kipu toiseen polveen?kuin?
Istutko sinä?
Ei siirry...Nivelsiteet venyvät. En enää, mutta monella miehellä on keinonivel polvessa ja onko ihan sattumaa, että he yhä istuvat niin? Kokeilepa vaihtaa jalkaa ainakin, siirtyykö kipu toiseen polveen?
Ei tietenkään sekunnissa mihinkään veny ne nivelsiteet!Ei siirry...
Ei tietenkään sekunnissa mihinkään veny ne nivelsiteet!
Nyt sulle onkin thetävä tässä: huomauta asiasta aina kun näet sellaisen tyypin. Kerro sitten, mitä tapahtui. Mut samalla muistat itse pitää jalkapohjat lattiassa. Onko tuo nyt kovin vaikeaa edes
No empä taida...Nyt sulle onkin thetävä tässä: huomauta asiasta aina kun näet sellaisen tyypin. Kerro sitten, mitä tapahtui. Mut samalla muistat itse pitää jalkapohjat lattiassa. Onko tuo nyt kovin vaikeaa edes
Mun tekis mieli niitä normi suolakurkkuja myrttisiltä, mutta en ole vielä ainakaan mistään löytänyt...haluaisin tietää että maistuuko ne oikealle suolakurkulle vai enemmän maustekurkuille..Lounaaksi kaksi myrttisen valkosipulisuolakurkkua ja vähän broileria.
Nii-in, ajatteles, miten pienestä asiasta voi olla kysymys. Pelottaako joku siinä?No empä taida...
Eiku mua ei kiinnosta samalla tavalla, kuin näköjään kiinnostaisi sua, alkaa udella ihmisiltä heidän nivelvaivoistaan...jätän sen homman sulle, kun siitä kerta niin tykkäät.Nii-in, ajatteles, miten pienestä asiasta voi olla kysymys. Pelottaako joku siinä?
Eikun sun polvivaiva voisi kadota, kun hoksaat pitää ne jalat lattiassa. Ei tuota kauan tarvi seurata, kun huomaa asiayhteyden. Nivelvaivat tulee tietysti ajan myötä siihen polveen, jonka nivelsiteet ovat löystyneet. Enkä ole tuota itse keksinyt, kuullut vaan ja seon jäänyt korvan taa. Naurettavaa kyllä, jos siitä ei voi puhua asianomaisilleEiku mua ei kiinnosta samalla tavalla, kuin näköjään kiinnostaisi sua, alkaa udella ihmisiltä heidän nivelvaivoistaan...jätän sen homman sulle, kun siitä kerta niin tykkäät.