Maku oli okein mutta se olomuoto jotenkin niljakas. Ei suosikkilistalla. Toki kyl niitä syö siinä missä kasslerpihvejäkin. *ei tykkää roikaleista*Sammakonkoivet ei ole ollenkaan pahan makusia.
No mulle on sanottu, että ne maistuu aika paljon kanalle...periaatteessa voisin maistaa.Sammakonkoivet ei ole ollenkaan pahan makusia.
niljakas?Maku oli okein mutta se olomuoto jotenkin niljakas
niljakas?
No emmä sitten tiiä maistaisinko...
Joo olen maistanut joskus sellasta ja totesin, että rapeampi on parempiAjattele sellaista broilerinsiipeä mikä ei oo rapeaksi kypsennetty.
Ranskalaiset kypsentää ne paremmin.Ajattele sellaista broilerinsiipeä mikä ei oo rapeaksi kypsennetty.
Toki, kai sen sammakonkontinkin ois voinut pidempään antaa kypsyä...Ei noi espanjalaiset tajua mitään ruoanlaitosta!
Ranskalaiset kypsentää ne paremmin.
Mä voisin maistaa mut jos ois jotenki sitkosta tai limasta niin varmaan jäis yhteen kertaan. Friteeratut sammakon kintut vois olla ok jos niissä ees on mitään syötävää..Maku oli okein mutta se olomuoto jotenkin niljakas. Ei suosikkilistalla. Toki kyl niitä syö siinä missä kasslerpihvejäkin. *ei tykkää roikaleista*
Juuri näinMä voisin maistaa mut jos ois jotenki sitkosta tai limasta niin varmaan jäis yhteen kertaan. Friteeratut sammakon kintut vois olla ok jos niissä ees on mitään syötävää..
Ei pidäkaikkea pitää maistaa ainaski kerran
Väitit höpötykseksi sitä, joten nostin sulle muutaman painavan sanan vastineeksikaikkea ---
Olihan, mut unohti lainausmerkit? Alkuperäinen voi siis olla hänen kirjoittama, kun ei niitä laittanutVoiko olla noin
Voi toki, mistä sen tietää ja onko sillä niin väliä, hyvä tarina kuiteskin.Olihan, mut unohti lainausmerkit? Alkuperäinen voi siis olla hänen kirjoittama, kun ei niitä laittanut
Niin, olit peukuttanut sitä silti hauskaksi?Voi toki, mistä sen tietää ja onko sillä niin väliä, hyvä tarina kuiteskin.
Mä en kaikkea palstalta lukemaani pidä absoluuttisena totuutena, ja valtaosa menee toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos kun en ihmisiä henk.koht. tunne. Kuhan kommentoin jos oon kommentoidakseni. Jos joku keksii värikästä tarinaa niin keksiköön, kiva niitä lukea on eikä se multa ole pois vaikkei totta oiskaan.
"Kaikkea ei kannata uskoa?" Ei pysy sitten millään?
Yritä hengittää välillä.Niin, olit peukuttanut sitä silti hauskaksi?
Tarkoititko tuon tänne tosiaan?Yritä hengittää välillä.
?"Kaikkea ei kannata uskoa?" Ei pysy sitten millään?