Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maku oli okein mutta se olomuoto jotenkin niljakas. Ei suosikkilistalla. Toki kyl niitä syö siinä missä kasslerpihvejäkin. *ei tykkää roikaleista*
Mä voisin maistaa mut jos ois jotenki sitkosta tai limasta niin varmaan jäis yhteen kertaan. Friteeratut sammakon kintut vois olla ok jos niissä ees on mitään syötävää..

• Tykkää
Reactions: Elena777
Olihan, mut unohti lainausmerkit? Alkuperäinen voi siis olla hänen kirjoittama, kun ei niitä laittanuto_O
Voi toki, mistä sen tietää ja onko sillä niin väliä, hyvä tarina kuiteskin.
Mä en kaikkea palstalta lukemaani pidä absoluuttisena totuutena, ja valtaosa menee toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos kun en ihmisiä henk.koht. tunne. Kuhan kommentoin jos oon kommentoidakseni. Jos joku keksii värikästä tarinaa niin keksiköön, kiva niitä lukea on eikä se multa ole pois vaikkei totta oiskaan.

• Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Voi toki, mistä sen tietää ja onko sillä niin väliä, hyvä tarina kuiteskin.
Mä en kaikkea palstalta lukemaani pidä absoluuttisena totuutena, ja valtaosa menee toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos kun en ihmisiä henk.koht. tunne. Kuhan kommentoin jos oon kommentoidakseni. Jos joku keksii värikästä tarinaa niin keksiköön, kiva niitä lukea on eikä se multa ole pois vaikkei totta oiskaan.
Niin, olit peukuttanut sitä silti hauskaksi?

Yhteistyössä