vierailija
Eikö se päde vain toisin päin?syytä olis, ei tuu toista kertaa jollet anna
Eikö se päde vain toisin päin?syytä olis, ei tuu toista kertaa jollet anna
No vähän hankalia ainakin.Oon mä jokusen kerran ostanut Primasta niitä kolmen litran lähdevesitonkkia talviasikaan mökille saunomisvedeksi.Noi kaikki vaihtoehot ilman vettä on kyllä sitten tosi syvältä suolenmutkasta.
pätee molemmin päinEikö se päde vain toisin päin?
Montako ostit ja riittivätkö?No vähän hankalia ainakin.Oon mä jokusen kerran ostanut Primasta niitä kolmen litran lähdevesitonkkia talviasikaan mökille saunomisvedeksi.
Appiukon luona ei ollut saunassa vettä, joten haettiin sitten vettä viereisestä järvestä. Noh, kun aloin pesemään hiuksia ja muitakin paikkoja, niin aloin ihmettelemään mitä siellä vadissa liikkuu. Nuijapäitä sinne oli eksynyt.Noi kaikki vaihtoehot ilman vettä on kyllä sitten tosi syvältä suolenmutkasta.
Montako ostit ja riittivätkö?
Appiukon luona ei ollut saunassa vettä, joten haettiin sitten vettä viereisestä järvestä. Noh, kun aloin pesemään hiuksia ja muitakin paikkoja, niin aloin ihmettelemään mitä siellä vadissa liikkuu. Nuijapäitä sinne oli eksynyt.
Voi reppanat..Appiukon luona ei ollut saunassa vettä, joten haettiin sitten vettä viereisestä järvestä. Noh, kun aloin pesemään hiuksia ja muitakin paikkoja, niin aloin ihmettelemään mitä siellä vadissa liikkuu. Nuijapäitä sinne oli eksynyt.
Appiukon luona ei ollut saunassa vettä, joten haettiin sitten vettä viereisestä järvestä. Noh, kun aloin pesemään hiuksia ja muitakin paikkoja, niin aloin ihmettelemään mitä siellä vadissa liikkuu. Nuijapäitä sinne oli eksynyt.
Toivottavasti kovin useaa ei kiukaalle joutunut. Ois varmaan aikamoiset tuoksut...Valkosipuli vain puuttuisi että tulisi nälkäkin.
Toivottavasti kovin useaa ei kiukaalle joutunut. Ois varmaan aikamoiset tuoksut...Valkosipuli vain puuttuisi että tulisi nälkäkin.
En muista, että olisi kiukaalle joutunut. Ei ainakaan haissut. Veimme ne takaisin järveen.Toivottavasti kovin useaa ei kiukaalle joutunut. Ois varmaan aikamoiset tuoksut...Valkosipuli vain puuttuisi että tulisi nälkäkin.
Olen nähnyt kun kattohaikara söi kyykäärmeenOotko nähnyt miten harmaahaikara syö sammakon?
Ootko nähnyt miten harmaahaikara syö sammakon?
Olen nähnyt kun kattohaikara söi kyykäärmeen
Anteeksi. Ois pitänyt varoittaa mitä linkki sisältää.
Tosi mahtava ja valtavan kokoinen. Sen pää on melkein auton katon korkeudella.On kyllä upee lintu!