vierailija
e iJep, eikä loppua näy
po lii sina se saa ai na uu det pat ruu nat am muttu jen ti lal le
e iJep, eikä loppua näy
tännehän näkyy löytyneen hyväntuulista ja selväjärkistä sakkia
Pelottaa ihan kysyä...joten en kysykkään mitäänJa ei, en kenenkään korvaan. Suuhunkin tähtääminen on vaikeaa.
En mä tykkää kuplista vedessä joten pelkkä vesi eikä lopu keskenTuleeko sun hanasta kuplavettä
Jahas, vaihdoin pilssipumpun ja väänsin akun kengän paskaks. Liikaa habaa varmaan tai liian vähän älyä, ettei kannata kiristää liikaa...
Juu, tervetuloa viihtymääntännehän näkyy löytyneen hyväntuulista ja selväjärkistä sakkia
Ki i to s pa l j ontännehän näkyy löytyneen hyväntuulista ja selväjärkistä sakkia
Olut muuten pisittää.
Ja ei, en kenenkään korvaan. Suuhunkin tähtääminen on vaikeaa.
Meil on pytty!
Sä olet piilo HulkJahas, vaihdoin pilssipumpun ja väänsin akun kengän paskaks. Liikaa habaa varmaan tai liian vähän älyä, ettei kannata kiristää liikaa...
oon ollu mökilläMissä sä oot piileskellyt viikonlopun?
Mitähän tähänkin nyt sanois. Onnittelut vai pahoittelutOot ihan ko mun mies.
Miesten tyyppivikaJahas, vaihdoin pilssipumpun ja väänsin akun kengän paskaks. Liikaa habaa varmaan tai liian vähän älyä, ettei kannata kiristää liikaa...
oon ollu mökillä
Korjaan yhden asian ja kaksi muuta hajoaa samalla...Miesten tyyppivika
syytä olis, ei tuu toista kertaa jollet annaPitääkö naiselle antaa pippeliä jos se tulee kylään 550km päästä?
Riippuu ihan siitä millanen suhde sulla häneen on?Pitääkö naiselle antaa pippeliä jos se tulee kylään 550km päästä?
suihku ilman saunaa on kyllä ihan pepustaSuihkussa käyty...olispa mullakin oma sauna
Mulla oli mun 25m2 opiskelukämpässäkin sauna. Sinne mahtui maksimissaan kaksi henkilöäsuihku ilman saunaa on kyllä ihan pepusta
suihku ilman saunaa on kyllä ihan pepusta
vati ja kauha pareeMut sauna ilman suihkua toimii kunhan on ämpäri ja kauha.
Mut sauna ilman suihkua toimii kunhan on ämpäri ja kauha.
Noi kaikki vaihtoehot ilman vettä on kyllä sitten tosi syvältä suolenmutkasta.vati ja kauha paree