Lidlin Siti kivennäisvesi päihittää molemmatSaimaan vehnäolut on pilssiä parempaa.
Vehnä oluet on yleensä hyviä, muuten mä en juuri ölpästä pidä. Viinejä ja kuivaa siideriä juon.Saimaan vehnäolut on pilssiä parempaa.
No varmasti onSaimaan vehnäolut on pissiä parempaa.
Tästä oon samaa mieltä! Tosin pelkkä vesi päihittää sitin...Lidlin Siti kivennäisvesi päihittää molemmat
Lidlin Siti kivennäisvesi päihittää molemmat
Mä tykkään näistä sitruunanmakuisistaYhhyh. Kivennäisvedet eivät kyl oo mun makuuni. Suolaa vedessä, sopii vain uimiseen ja kalojen elintilaksi.
Pirkan appelsiininmakuinen sopii hyvin sangriaan.Mä tykkään näistä sitruunanmakuisista
Maistoin mustikan makuista kivennäisvettä ja sekin oli oikein hyvää
Jaa en osaa sanoa, kun en ole ikinä maistanutPirkan appelsiininmakuinen sopii hyvin sangriaan.
Ei käSullon ehkä hiukan vielä petraamista ton räppäämisen kanssa.
Se ampumisella uhkaamisensa on raportoitu !!!
Sen peukuttajille haettu bannia !
Ei varmaan tajunnut että se on vaan gif taksikuskistaMissä nyt on ampumisella uhattu ja miten bannia voi toisille hakea?
Ei ole pakko olla paikalla.
Eli haluat bannattavaksi kaikki, jotka ovat peukuttaneet häntä?Sen peukuttajille haettu bannia !
Mustan henkilöllisyys ei ole sen selvempi. Rekisteröityä voi vaikka millä spostilla.Toi on kyllä hieman hankala, etten sanoisi. Kun milläs harmaalle, tuntemattomalle, annettua uhkausta voisi ajatella mahdolliseksi toteuttaa?
Toki, laiton uhkaus se silti on.
Sitäpaitsi sehän ei edes ollut osotettu kenellekkään vastauksenaMissä nyt on ampumisella uhattu ja miten bannia voi toisille hakea?
Kanoille ei saa olla vihainenEli haluat bannattavaksi kaikki, jotka ovat peukuttaneet häntä?
S 113Emmä ainakaan ole huomannut, että ketään olisi uhattu ampua?