The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kahvia otin nyt minäkin, aika hyvin sain vähennettyä, max 1 kuppiin päivässä mut kokonaan en oo pystyny lopettaan, ja on tuo vatsa vähän rauhottunutkin. Aamukahvin jätin pois, juon vaan päivällä jos juon.

Mä tykkäisin jos tosta avokadosta tulis vähän pensasmainen ja siihen pitäis kai sen latvomisen auttaa, täytyy vielä yrittää selvitellä asiaa ja sit vaan riskillä pätkästä jos ei selvyyttä tuu. Ainahan sitä voi uuden siemenen istuttaa:) Hyvän kokonen se sulla jo on:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
katso liitettä 6902 Tältä näyttää vissiin puurohullun kuivakaappi :D:oops: tosin on tuolla vähän muutakin kuin puuroa :rolleyes:
Alahyllyllä on nuiden ekojen pakettien takana vielä muutama paketti :whistle:

Mistä muuten tunnistaa puurohullun ? Hullu etsii & bongaa lisää uusia puuropaketteja vaikka entisiä on vielä tähteellä :LOL::ROFLMAO:
Okei,en meinaa ostaa lisää,ennen ku pari pakettia on tyhjiä :oops:
On siellä puuro poikineen:D
Meillä löytyy vaan ohrahiutaleita, neljänviljan hiutaleita ja kaurahiutaleita
 
Kahvia otin nyt minäkin, aika hyvin sain vähennettyä, max 1 kuppiin päivässä mut kokonaan en oo pystyny lopettaan, ja on tuo vatsa vähän rauhottunutkin. Aamukahvin jätin pois, juon vaan päivällä jos juon.

Mä tykkäisin jos tosta avokadosta tulis vähän pensasmainen ja siihen pitäis kai sen latvomisen auttaa, täytyy vielä yrittää selvitellä asiaa ja sit vaan riskillä pätkästä jos ei selvyyttä tuu. Ainahan sitä voi uuden siemenen istuttaa:) Hyvän kokonen se sulla jo on:)
Hyvä kun oot vähentänyt kahvia ja vatsa vähän rauhoittunut :)
Juu,niin pitäisi latvominen tehdä avokadosta pensasmaisen,voihan sitä totta kokeilla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Nii ja päivää kettinkiin.
Päivän hommat hoidettu, eli mulla oli tänäänkin iltakeittiö.
Ny lötkötellään ja ihmetellään uutta läppäriä.

Nii ja kaveri oli käyny kirppiksellä ja löysi ittelleen Leviksen leveän nahkavyön ja Snickersin työhousut.
Ainoo vaan, että housut ei sit sopineetkaan hänelle joten ne vaihtoivat omakustannehintaan eurolla omistajaa ja ovat ny mulla.

Sikäli kun kirppiksillä tai muualla funtsitte farkkuja tai muita pöksyjä niin vyötärönsopivuuteen on pikatesti.
Ylänappi kii, housut vyötäröltä kaulalle ja niskan taa. Jos kangas osuu kohdalleen niin pökät istuu, jos jää vajaaksi niin ei sovi ja jos menee päällekäin niin ovat väljät. Ei joka pöksyjen vuoksi tartte turhaan vaivautua sovituskoppiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Emmä joisi viinaa mikä maistuu pahalle:eek:
No tota vois verrata röökinpolttoon. Mun mielestäni kameli on pahaa joten en polta sitä. Mut ei ny varsinaisesti voi sanoa, että nortti maistuu hyvälle. Kyllähän kaikki rööki on itse asiassa pahaa.
Kyl se on vähän sama juttu alkoholijuomien kans.
Kukin juo sitä mikä omassa suussa maistuu parhaalle. Mut jos tuotteessa ei olis alkoholia niin pelkän maun vuoksi harva sitä jois.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä