Ensimmäinen parisuhteeni mutta onko miehen käytös normaalista poikkeavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tää nyt olis oikee eikä provo niin jutun pointti löytyy jo siitä jos pitää lähteä miettimään onko normaalia käytöstä...olen yrittänyt opettaa omille tytöilleni että vaistoonsa pitää luottaa.

Olet aivan oikeassa, että omaan vaistoon pitää luottaa mutta en ole koskaan aiemmin seurustellut joten en tiedä miten suomalaiset miehet käyttäytyvät? Olen seurustellut miehen kanssa jo pidemmän aikaa, joten olen tottunut tällaiseen kohteluun. :)

Sä kysyt meiltä suomalaisilta täällä että onko käytös normaalia, ja sit kun jotkut sanoo et ei ihan normaalia, kuitenkin päätit ite että eroava käytös johtuu kulttuurierosta ja on normaalia. Miksi oikeastaan edes kysyit moisia? Jos mies on erilaisesta kulttuurista niin miksi ihmeessä vertailet suomalaiseen kulttuuriin? Jotenkin menee vähän ohi sun perimmäinen ajatus tuosta aloituksesta...o_O

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Sä kysyt meiltä suomalaisilta täällä että onko käytös normaalia, ja sit kun jotkut sanoo et ei ihan normaalia, kuitenkin päätit ite että eroava käytös johtuu kulttuurierosta ja on normaalia. Miksi oikeastaan edes kysyit moisia? Jos mies on erilaisesta kulttuurista niin miksi ihmeessä vertailet suomalaiseen kulttuuriin? Jotenkin menee vähän ohi sun perimmäinen ajatus tuosta aloituksesta...o_O

Minulla ei ole vertailukohdetta, koska seurustelen ensimmäistä kertaa joten en tiedä mikä on "normaalia" kun kaksi suomalaista seurustelee. Haluan tietää minkälaisissa parisuhteissa te muut seurustelette ja miten miehenne käyttäytyy. En suinkaan moiti enkä hauku, koska ei ole kokemusta eikä tietoa, mutta ulkomaalainen poikaystäväni on todella romanttinen ja kohtelias ottaen minut ja perheensä aina huomioon. :)

Mie toin joskus ihan muuten vain ruusupuskan exälle niin siitähän alkoi Gestapon kuulustelu että mitähän olen nyt teheny!
En sen jälkeen tuonut kukkia enään ikinä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Minulla ei ole vertailukohdetta, koska seurustelen ensimmäistä kertaa joten en tiedä mikä on "normaalia" kun kaksi suomalaista seurustelee. Haluan tietää minkälaisissa parisuhteissa te muut seurustelette ja miten miehenne käyttäytyy. En suinkaan moiti enkä hauku, koska ei ole kokemusta eikä tietoa, mutta ulkomaalainen poikaystäväni on todella romanttinen ja kohtelias ottaen minut ja perheensä aina huomioon. :)
Ok:) Mistä maasta hän on?

onhan tässä jotain kummaa kun ap tulee tänne kyselemään ja sitten menee heti puolustuskannalle kun joku vähän jotain epäilee tai kysyy. Voi ihan kokemuksesta sanoa, että kun on suhteessa, voi olla vaikea nähdä selvästi mikä on tervettä ja mikä ei. Mutta jos sitä alkaa miettimään, niin ehkä olis syytä kuunnella ulkopuolisia. Ja itse olen ollut 16 vuotta ulkomaalaisen kanssa, eikä eurooppalainen nyt ihan hirveesti suomalaisesta eroa. Tietenkin vähän, mutta ei kaikkia kummallisuuksia voi kulttuurieroilla selittää!

Yhteistyössä