vierailija
Se lisko kuoli vuosi sitten syöpään. Nyt on uusi lisko.
Se lisko kuoli vuosi sitten syöpään. Nyt on uusi lisko.
OkSe lisko kuoli vuosi sitten syöpään. Nyt on uusi lisko.
Ahaa.Kanan sydämiä.
Mikä lisko? Kuinka vanha?Se lisko kuoli vuosi sitten syöpään. Nyt on uusi lisko.
Mä olen syönyt kypsennettynä kastikkeessa. Siinä oli myös maksaa ja munuaista.Ahaa.
Kissa syö niitä kuivattuja, tuoreet ei kelpaa..
Mä olen syönyt kypsennettynä kastikkeessa. Siinä oli myös maksaa ja munuaista.
Kanan maksa ei paljo eroa porsaan maksasta. Ei ollut suomalaista ruokaa.
Jestas sentään
Arovaraani, jonka suusyöpä vei 12-vuotiaana. Nyt on argentiinanpunateiju, joka täyttää kuukauden kuluttua kaksi vuottaMikä lisko? Kuinka vanha?
Kanan maksa ei paljo eroa porsaan maksasta. Ei ollut suomalaista ruokaa.
Ai olet maistanut sitä kun sun mielestä se on pahaa.
Arovaraani, jonka suusyöpä vei 12-vuotiaana. Nyt on argentiinanpunateiju, joka täyttää kuukauden kuluttua kaksi vuotta
Suurimman osan ajastaan viettää terraariossaan, koska siellä on oikea lämpötila ja kosteusprosentti. Pyytää kuitenkin kerran päivässä ulos terraariosta ja käy nuuhkimassa asunnon läpi. Menee sitten takaisin kun siltä alkaa tuntua.
Voiko liskot olla kotona joskus vapaana vai aina jossain terraariossa?
Aika jännä kaveri.Suurimman osan ajastaan viettää terraariossaan, koska siellä on oikea lämpötila ja kosteusprosentti. Pyytää kuitenkin kerran päivässä ulos terraariosta ja käy nuuhkimassa asunnon läpi. Menee sitten takaisin kun siltä alkaa tuntua.
Ei pure. Se tuhahtaa ja suhisee jos joku kiukuttaa. Tuo on tällä hetkellä noin 90 cm ja 2,5 kg. Aikuisena tulee olemaan noin 130 cm ja 5 kg.Aika jännä kaveri.
Pureeko se?