The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

normal__7090221.jpg
Kävin "pöllimässä" Vastavalo.net:in luonnonkukkakimppukuvan:notworthy:..anteeksanteeks, piiskata saa mutta hyvällä asialla olen tässä jos tuo mitenkään loiventaa tilannetta:oops:

Elikäs mieluusti ojennan tuollaiset kukkaset - tai jos joku ei tykkää, niin sitten jotkut aivan muut tai jos ei ylipäätänsä tykkää kukista, niin en ojenna mitn ollenkaan, korkeintaan läpsäsen harteille tai heitän yläfemmat, kun halaaminen on niin liika ällöö ja lähelletulemista ja meetoo- henkistä*heiluttaa valkoista nenäliinaa*...

Otetaas uusiks.
Tuommosella hajuste- ja ötökkävapaalla kukka-aihiolla haluan onnitella jokaista koulunsa päättävää, valmistunutta pientäsuurta lasta, nuorta, aikuista:). Ole ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi:love:, yksi etappi takana ja niin monta uutta mahdollisuutta ja tilaisuutta edessä(y)! Samaisella kukka-aihiolla haluan onnitella ja kiittää opettajia työstään ja kanssakasvattajuudesta ja ennenkaikkea myös sinua vanhempaa, joka olet taustajoukoissa tehnyt mittaamattoman arvokasta työtä huolto-, ruoka- , lääkintä- ja rakkausjoukoissa :). Katso jälkikasvuasi onnellisena iloiten hänestä :love:


Ja nyt kesätellään niin hyvin kuin vain voidaaaaan!!!:)
 
Juuri näin(y) Eilen piti hakee 1 multasäkki. Mukaan tuli multa ja lisäks 5 housut lapsille, 4 paitaa lapsille, pyykin pesuainetta, 3pkt pakastuspusseja ja se surullisen kuuluisa hiusväri. Niin ja käsidesi kassoilta:ROFLMAO:
Multasäkin hinnaks tuli 55€:oops:
Mä menin eilen ostamaan kissalle ruokaa ja loppujen lopuksi ostin kurkun, tomaatteja, juustoa, toisenlaista juustoa, leivänpäälle kevyttä kinkkua, viinirypäleitä, puseron, banaaneja, vihreitä oliiveja, fetajuustoa, proteiinirahkaa pari purkkia, sitiä(kivennäisvesi) 6 ploa, suolakurkkuja, chilimaustetta ja kissanruoat muistin vasta kun tulin kaupasta ulos joten ne hain toisesta kaupasta:oops:
 
Mulle käy tosi usein noin...oon vähän sellanen haaveilija muutenkin ja kattelen ja kiertelen ja saan näitä ''ahaa, mutta tuossapa asia mikä kannattaa ostaa''-elämyksiä ja saatan unohtaa kokonaan mitä tulin alunperin ostamaan...
Quilty:oops:
Mulla pitää olla lista. Ennen kassaa tarkistan että on kaikki. :D
:notworthy:*huokaa*
..ei auta listat..varsinkin kun huomaa kaupassa sen unohtaneensa eteisen pöydälle/keittiön pöydälle/pesukoneen päälle/väärän takin taskuun jneyms. tai olleensa taas taikurina ja hävittäneensä moisen mietintätuotteen

Kassalla on oikeestaan turha tarkistaa hankintojaan, kotona sitten toteaa että jähänz, perunat jäi...vehnäjauhot unehtu..hammastahnakin...ja vessassa saakin pyyhkiä..tjah, istua pitempään kaikessa rauhassa ja antaa ilmakuivatuksen tehdä tehtävänsä:notworthy:...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä menin eilen ostamaan kissalle ruokaa ja loppujen lopuksi ostin kurkun, tomaatteja, juustoa, toisenlaista juustoa, leivänpäälle kevyttä kinkkua, viinirypäleitä, puseron, banaaneja, vihreitä oliiveja, fetajuustoa, proteiinirahkaa pari purkkia, sitiä(kivennäisvesi) 6 ploa, suolakurkkuja, chilimaustetta ja kissanruoat muistin vasta kun tulin kaupasta ulos joten ne hain toisesta kaupasta:oops:
Toi on muuten jännä juttu, et jos muistaa kaupan ulkopuolella et jotain jäi, niin sit mieluummin hakee ne toisesta kaupasta tai seuraavana päivänä, vaikka helpompihan se olis vaan palata hakeen unohtuneeto_O
Tai siis ainakin ite toimin monesti noin, takasin palaaminen vaan on...niiiin ärsyttävää.
 
Toi on muuten jännä juttu, et jos muistaa kaupan ulkopuolella et jotain jäi, niin sit mieluummin hakee ne toisesta kaupasta tai seuraavana päivänä, vaikka helpompihan se olis vaan palata hakeen unohtuneeto_O
Tai siis ainakin ite toimin monesti noin, takasin palaaminen vaan on...niiiin ärsyttävää.
Oisko tää sitä suomalaisten juttua...jotenkin nolottaa mennä samaan kauppaan heti takasin vaikkei siinä mitään nolosteltavaa pitäis ollao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Toi on muuten jännä juttu, et jos muistaa kaupan ulkopuolella et jotain jäi, niin sit mieluummin hakee ne toisesta kaupasta tai seuraavana päivänä, vaikka helpompihan se olis vaan palata hakeen unohtuneeto_O
Tai siis ainakin ite toimin monesti noin, takasin palaaminen vaan on...niiiin ärsyttävää.
*ufopääkkönen*
Piru vie, mähän teen kaiken iha väärin(n)...mä tolvana palaan aina rikospaikalleni...
Oisko tää sitä suomalaisten juttua...jotenkin nolottaa mennä samaan kauppaan heti takasin vaikkei siinä mitään nolosteltavaa pitäis ollao_O
...tuotakaan en ymmärrä tehdä..että nolostelisin sitä että oon yks kävelevä varhaisdementikko vaan nauraa kihitän kassalla että "..ootas vaan..ihan on semmonen tunne että me vielä tavataan...neljännen kerran:D!"...
*lähtee ettimään jalkapuuta*
 
Mutta, et niin millään arvaa mihin oon suuntaamassa:D

Jep, lähden uhmaamaan taas onnistumisprosenttiani kaupoille:D..järjen ääni eli tirpanaprinsessa tulee mukaani:love: ennenkuin vilahtaa kaverilleen yökyläilemään...

Mä tungen sormeni jossain vaiheessa taas multaan, yritän keksiä pojille jotain safkattavaa kun nälkäisinä pärräyksiltään palaavat ja ihan vaan hengitän...ja haen huumoria ja mukavaa fiilistä huomenna alkavaan entistä tiivistahtiseen työrupeamaan:) (pitäs olla tovi jonain pomontekeleenäkin joten pitää harjotella naama peruslukemille-asetusta:oops: )

Nauti upeasta päivästä:)!
 

Yhteistyössä