The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä käyn melkein joka päivä. Mä en voi kantaa painavaa kassia.
Mäkin käyn, unohdan aina jotain tai sit en jaksa palata enää takas päin niin aattelen et haen sit huomenna:rolleyes: Tai no en kyllä ihan joka päivä, mieskin käy kaupassa ja se ostaa aina listan mukaan, mä kiertelen ja saan ahaa elämyksiä niin sit välissä saattaa joku jäädä/unohtua kun lähdenkin kattoon jotain ihan muuta. Joskus hoksaan kassoilla etten muistanu ees kattoo ostoslistaa:ROFLMAO:
 
Käy kinukkilasta hakeen.
Mun on kans pari päivää tehny mieli mut parilla viime kerralla luottopaikan safka olikin pettymys ja toisessa mestassa on ihan hirveetä niin en viitti rahoja hassata pettymykseen:(
Ei oo oikein rahaa nyt ostella..mutta jossain vaiheessa käyn kattomassa..
Mä käyn melkein joka päivä. Mä en voi kantaa painavaa kassia.
Mä haluaisin vähentää kauppakäynnit pariin kertaan viikossa ja yleensä ostan aivan liikaa ja todella usein sellasta mitä en ees tarviis.:notworthy::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mulle käy tosi usein noin...oon vähän sellanen haaveilija muutenkin ja kattelen ja kiertelen ja saan näitä ''ahaa, mutta tuossapa asia mikä kannattaa ostaa''-elämyksiä ja saatan unohtaa kokonaan mitä tulin alunperin ostamaan...
Juuri näin(y) Eilen piti hakee 1 multasäkki. Mukaan tuli multa ja lisäks 5 housut lapsille, 4 paitaa lapsille, pyykin pesuainetta, 3pkt pakastuspusseja ja se surullisen kuuluisa hiusväri. Niin ja käsidesi kassoilta:ROFLMAO:
Multasäkin hinnaks tuli 55€:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aqela
Mäkin käyn, unohdan aina jotain tai sit en jaksa palata enää takas päin niin aattelen et haen sit huomenna:rolleyes: Tai no en kyllä ihan joka päivä, mieskin käy kaupassa ja se ostaa aina listan mukaan, mä kiertelen ja saan ahaa elämyksiä niin sit välissä saattaa joku jäädä/unohtua kun lähdenkin kattoon jotain ihan muuta. Joskus hoksaan kassoilla etten muistanu ees kattoo ostoslistaa:ROFLMAO:
Mulla pitää olla lista. Ennen kassaa tarkistan että on kaikki. :D
 

Yhteistyössä