Pitäis laittaa tuo herätyskellon ääneksPäivää kettinkiin.
Prkl. Aamulla herätessä särki päätä. Sit heti kun astuttiin Gulliverin kans ulos ovesta niin portailla oli k i s s a. Jahti alkoi ennen kuin mä sain unipöpperöiset päänsärkyiset silmäni auki.
Voiko ihanammin päivä enää alkaa.
Loppupäivä on kuulemma ihan löysäilyä, mikä tälle päivälle kyl on ihan tervetullut juttu.
Varmaan ainoot otukset maanpäällä mitä mä kammoon-hämähäkitÖtököitä, 21.00 teemakanava
https://www.iltapulu.fi/tv/Kino:+Toinen+mina
Denis Villeneuven (Arrival, Blade Runner 2049) ohjaama salaperäisen monitulkintainen jännitysdraama Nobel-palkitun José Saramagon romaanista. Mies näkee kaksoisolentonsa erään elokuvan sivuosassa ja alkaa pakkomielteisesti etsiä tätä samalla kun jättimäiset hämähäkit vaeltavat Toronton kaupunkimaisemassa.
Mä katoin pikavilkasulla eka että omat pussilakanatTytöt sai omat pussit kana-juustomakupaloja ja jauhelihaa
Ei nyt sentään ehkä tarvetta omille pussilakanoille noilla kahellaMä katoin pikavilkasulla eka että omat pussilakanat
Taasko peffasta modeMode kiusaa
Juu, vastasin hasturille ja ny se viesti odottaa approvalia...Taasko peffasta mode
Sillä on varmaan menkat...
Juu, vastasin hasturille ja ny se viesti odottaa approvalia...
KänkkäränkkäSillä on varmaan menkat...
Osaatko suositella niistä mitään erityisen hyvää vai onko kaikki lukemasi olleet hyviä? Mä en oo ehtiny vuosiin lukea mut nyt ku lapset ei verota enää niin paljon niin oon aatellu et vois kirjastosta hakee jotain luettavaa itellekkin, ja tuo vaikutti äkkiseltään lupaavalta kirjailijalta.Lainasin lisää Mary Higgins Clarkin kirjoja
Se ois sit päiväunien paikkaVäsyttäis enemmän kun kuvien kissaa.
katso liitettä 6886
Kaikki on kyllä ollut loistavia kirjoja.Osaatko suositella niistä mitään erityisen hyvää vai onko kaikki lukemasi olleet hyviä? Mä en oo ehtiny vuosiin lukea mut nyt ku lapset ei verota enää niin paljon niin oon aatellu et vois kirjastosta hakee jotain luettavaa itellekkin, ja tuo vaikutti äkkiseltään lupaavalta kirjailijalta.
Joo, synttärit on näköjään väsyttäviäNäköjään sielläkin
Muna suuhun, mihinkäs muuhunJospa keittäs parit munat.