The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Prkl. Aamulla herätessä särki päätä. Sit heti kun astuttiin Gulliverin kans ulos ovesta niin portailla oli k i s s a. Jahti alkoi ennen kuin mä sain unipöpperöiset päänsärkyiset silmäni auki.
Voiko ihanammin päivä enää alkaa.

Loppupäivä on kuulemma ihan löysäilyä, mikä tälle päivälle kyl on ihan tervetullut juttu.
Pitäis laittaa tuo herätyskellon ääneks:D
Onko päänsärky helpottanut?:rolleyes:
 
Ötököitä, 21.00 teemakanava:p
https://www.iltapulu.fi/tv/Kino:+Toinen+mina
Denis Villeneuven (Arrival, Blade Runner 2049) ohjaama salaperäisen monitulkintainen jännitysdraama Nobel-palkitun José Saramagon romaanista. Mies näkee kaksoisolentonsa erään elokuvan sivuosassa ja alkaa pakkomielteisesti etsiä tätä samalla kun jättimäiset hämähäkit vaeltavat Toronton kaupunkimaisemassa.
Varmaan ainoot otukset maanpäällä mitä mä kammoon-hämähäkit:confused:
no hirvikärpäset kans...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Lainasin lisää Mary Higgins Clarkin kirjoja :):):love:
Osaatko suositella niistä mitään erityisen hyvää vai onko kaikki lukemasi olleet hyviä? Mä en oo ehtiny vuosiin lukea mut nyt ku lapset ei verota enää niin paljon niin oon aatellu et vois kirjastosta hakee jotain luettavaa itellekkin, ja tuo vaikutti äkkiseltään lupaavalta kirjailijalta.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Osaatko suositella niistä mitään erityisen hyvää vai onko kaikki lukemasi olleet hyviä? Mä en oo ehtiny vuosiin lukea mut nyt ku lapset ei verota enää niin paljon niin oon aatellu et vois kirjastosta hakee jotain luettavaa itellekkin, ja tuo vaikutti äkkiseltään lupaavalta kirjailijalta.:)
Kaikki on kyllä ollut loistavia kirjoja.
Vanhemmat kirjat varmaan löytyy sitten kirjaston varastosta. Yksi kirja on jäänyt kyllä mieleen, missä lapset on ?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä