Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun tekis mieli sellasta amerikkalaistyyppistä omenapiirakkaa ja myös kanapiirakkaa...
Pieni talo preerian tekijän (Laura Ingalls) kokkikirjan ohjeiden mukaan...kuulema löytyy siitä...mutku pitäis kyll ensiks löytää se kirjakin jostain(n)
Mä tein kerran amerikkalaistyyppisen omenapiirakan. Mut siihen taikinakanteen pitää varata paljon taikinaa, mulla ei riittäny, ja oli tosi nätin näköistä ripotella pari jämäkokkaretta vaan omenatäytteen pinnalle.

Näistähän sais jo leivontakirjan!
Nimeksi "Ja taas meni Echolla p*rsiilleen". (n)
Sisältö: karvasmanteliöljy-kirsikkapiirakka, omenapiirakka jne..
 
Mä tein kerran amerikkalaistyyppisen omenapiirakan. Mut siihen taikinakanteen pitää varata paljon taikinaa, mulla ei riittäny, ja oli tosi nätin näköistä ripotella pari jämäkokkaretta vaan omenatäytteen pinnalle.

Näistähän sais jo leivontakirjan!
Nimeksi "Ja taas meni Echolla p*rsiilleen". (n)
Sisältö: karvasmanteliöljy-kirsikkapiirakka, omenapiirakka jne..
Mä en ees oikein uskalla kokeilla mitään piirakoita, kun munaan kuitenki jotain..
 
El lu kyllä voisi todistaa ettei ole kännissä,onhan se outoa että Pää tön noin uskoo.
Mun ei tarvii todistaa kyllä yhtään mitään, hän kyllä tuntee sen verran hyvin että tietää mun kykenevän olemaan hönö ilman kännejäkin (meinasin laittaa blondi, mutt ei nyssentään liiotella)...sitä paitsi kuka vaan voi tulla käymään ja tarkistaa tilanteen paikanpäällä, jos noin paljon asia kiinnostaa.
Ei luulis olevan vaikeaa(y)
 

Yhteistyössä