Ex himotestaajana pakko kommentoida.. joo ei PC tyhjästä viivoja kyl anna, värillisiä! Ja just about tollasella ovisviivalla olen saanu tollaisen haamun Pc tikkuun. Joskus voimakkaalla ”oikealla” ovisplussalla semmosen harmaan ”viivanpaikan”. Mutta nimenomaan raskaana ovistikku oli tollanen melkeinplus ja r.testi hailakka pikkki
Sanoit et ovis ollu 3vk sitten.. onko mahdotonta ettei se olisi tässä välissä ollut, oletko tikuttanut? Joskushan tikut antaa tummaa viivaa loppukierrostakin et olisko se 3vk takanen ollu semmonen ja ovis vasta myöhemmin ? Tai sit joskus ovisviivat voi tulla parikin kertaa kierrossa suht tummiksi mut ovis on vasta se toinen. Mulla oli kerran näin, ovis oli vasta kp21 tai 23, ihan ultralla todettuna.
Olen vähän sun taustaa lukenut mutta en ihan niin tarkkaan
Sanoit et ovis ollu 3vk sitten.. onko mahdotonta ettei se olisi tässä välissä ollut, oletko tikuttanut? Joskushan tikut antaa tummaa viivaa loppukierrostakin et olisko se 3vk takanen ollu semmonen ja ovis vasta myöhemmin ? Tai sit joskus ovisviivat voi tulla parikin kertaa kierrossa suht tummiksi mut ovis on vasta se toinen. Mulla oli kerran näin, ovis oli vasta kp21 tai 23, ihan ultralla todettuna.
Olen vähän sun taustaa lukenut mutta en ihan niin tarkkaan